بازگشت عادل اما نه در تلویزیون + تصاویر

شنبه،۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴
با حضور دایی، وریا، ژوله و ژاوی آلونسو
بازگشت عادل اما نه در تلویزیون + تصاویر

گروه ورزشی - چه نود برگردد و چه برای همیشه به خاطره‌ها بپیوندد، از این به بعد باید عادل فردوسی‌پور را با برنامه‌ای جدید و در فضایی تازه بشناسیم.

به گزارش  پیام ایران ، جدا از قاب تلویزیون و حال و هوای برنامه‌هایی مانند نود و فوتبال 120. او با برنامه‌ای میهمان محور در راه تلویزیون‌های اینترنتی است تا از این به بعد شیوه جدیدی از برنامه‌سازی را تجربه کند. البته که در این برنامه قرار نیست عادل در قالب مجری فعالیت کند و شاید بعد از نود دیگر دلش به اجرای هیچ برنامه دیگری راضی نشود. به همین خاطر هم برای این برنامه پژمان جمشیدی را به عنوان مجری انتخاب کرده است که این روزها در زمینه بازیگری فعالیت‌های زیادی داشته است.
«کلاسیکو» نام برنامه‌ای است به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور که از امروز (یکشنبه) روی سه تلویزیون اینترنتی کافه بازار، فیلیمو و نماوا منتشر خواهد شد. برنامه‌ای که با تعامل و سرمایه‌گذاری مشترک این سه پلتفورم تهیه می‌شود و بستری برای فعالیت جدی فردوسی‌پور در زمینه برنامه‌سازی خارج از صدا و سیما را فراهم کرده است.

بازگشت عادل اما نه در تلویزیون + تصاویر

اولین قسمت از برنامه «کلاسیکو» جمعه شب با حضور تماشاگران زن و مرد و با اجرای پژمان جمشیدی، ضبط شد. اگر از حال و هوا و فضای حاکم بر برنامه بخواهید، باید بگوییم زنان و مردان علاقه‌مند به فوتبال با لباس‌های بارسلونا و رئال‌مادرید در استودیو حضور دارند و مصاحبه مجری برنامه با میهمان‌ها را از نزدیک تماشا می‌کنند تا هم نمادی باشند از حضور زنان و مردان هوادار فوتبال در کنار یکدیگر و هم هواداری را در قالب دو تیم خارجی به نمایش بگذارند.

بازگشت عادل اما نه در تلویزیون + تصاویر
نکته جالب درباره اولین قسمت برنامه این است که پژمان جمشیدی به عنوان مجری برنامه، میزبان علی دایی و وریا غفوری است. دو چهره‌ای که صحبت‌های‌شان همیشه شنیدنی بوده و مدت‌هاست که کسی این دو نفر را در قاب تلویزیون و در مصاحبه‌ای مفصل ندیده است. دو چهره‌ای که با تلویزیون قهر کرده‌اند و مدت‌هاست که حاضر نشده‌اند مقابل دوربین‌های تلویزیونی حاضر شوند. حالا حضور آنها در برنامه‌ای به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور که خودش هم رانده شده‌ای از شبکه سه به حساب می‌آید، تلفیق جالبی را به وجود آورده است.
بینندگان در دیگر آیتم‌های قسمت اول برنامه «کلاسیکو» می‌توانند شاهد مصاحبه ژاوی آلونسو از طریق اسکایپ باشند. عادل به این ترتیب می‌خواهد نگاهش به فوتبال خارجی را هم در این برنامه حفظ کند و به نوعی مصاحبه‌های اسکایپی با برخی چهره‌های ویژه خارجی را داشته باشد. علاوه بر این، امیرمهدی ژوله هم با استندآپ کمدی ورزشی‌اش بخش دیگری از برنامه را به خود اختصاص داده است؛ بخشی شبیه آیتم طنز برنامه.

بازگشت عادل اما نه در تلویزیون + تصاویر
در روزهایی که فدراسیون فوتبال بابت قراردادش برای واگذاری حق پخش اینترنتی به مشکل خورده است و برنده مزایده مدعی است که هیچ شرکت دیگری به خوبی او نمی‌توانست برای مخاطبان پرشمار فوتبال برنامه‌سازی کند و مسابقه فوتبال را پخش کند، پخش این برنامه از دیگر پلتفورم‌ها می‌تواند بازار رقابت‌ را بین تلویزیون‌های اینترنتی داغ‌تر کند و از قابلیت‌های بیشتر این حوزه پرده بردارد.
انتشار این برنامه، همزمان با تلاش‌هایی است که از سوی مقامات مختلف انجام می‌شود تا عادل فردوسی‌پور و برنامه نود را به شبکه سه سیما بازگردانند. آیا شروع عادل با یک برنامه تازه در شبکه‌های تلویزیون اینترنتی می‌تواند به معنای پاسخ منفی به همه این تلاش‌ها باشد؟ آیا باید این فعالیت را به حساب خداحافظی همیشگی او با برنامه نود بگذاریم؟

انتهای پیام/

کد خبر: 9506