باشگاه استقلال: استراماچونی امروز به تهران می رسد

دوشنبه،۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
پایان ماجرای تلخ برای آبی‌ها | استقلال-استرا ساعت ۱۵:۳۰
باشگاه استقلال: استراماچونی امروز به تهران می رسد

گروه ورزشی- به نظر می‌رسد چه امروز شاهد ژست «بازگشت پیروزمندانه» آندریا استراماچونی روی پله‌های فرودگاه باشیم چه نه، داستان استرا و استقلاال امروز به پایان می‌رسد.

به گزارش  پیام ایران ،  پس از کش و قوس‌های فراوان در خصوص بازگشت استراماچونی به ایران به نظر می‌رسد این ماجرای تلخ و عذاب‌آور برای هوادارن آبی به ساعات پایانی خود نزدیک می‌شود.

استراماچونی که بعد از ترک ایران تلاش کرد لحظه به لحظه ارتباط خود را به وسیله انواع و اقسام مصاحبه‌ها با هواداران استقلال حفظ کند  و در آخرین گفت‌وگوی خود عکسی از چمدان‌های بسته‌اش هم منتشر کرد تا بگوید همچنان منتظر پرداخت مطالباتش هست تا به ایران بازگردد گویا با اقدامات صورت گرفته و پرداخت مبلغی از قراردادش که امروز به حساب او خواهد نشست به ایران بازخواهد گشت تا بعد از دو هفته دوری از نیمکت استقلال در نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر این تیم را همراهی کند.

مسئولین باشگاه استقلال مدعی شده‌اند که حتی بلیت پرواز این مربی برای ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه بعدازظهر هم رزور شده تا او با چمدان‌های بازنشده‌اش راهی فرودگاه شود دوشنبه موعود آبی‌ها به نظر می‌رسد با تاخیر یک هفته‌ای در حال به وقوع پیوستن است. با این حال چه امروز شاهد ژست «بازگشت پیروزمندانه» استرا روی پله‌های فرودگاه باشیم چه نه، داستان استراماچونی و استقلاال امروز به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 9513