دردسری که ویکتوریا برای دیوید بکام درست کرد

دوشنبه،۰۲ دي ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
دردسری که ویکتوریا برای دیوید بکام درست کرد

گروه ورزشی - شرکت‌های دیوید بکام در سال گذشته در مجموع ضرر مالی داشتند. دلیل اصلی این زیان، برند مد ویکتوریا بکام بوده است.

به گزارش  پیام ایران ، این زن و شوهر در سال گذشته پس از کسر مالیات ۵/۱ میلیون پوند زیان داده‌اند. این در حالی است که آنها ۴ سال پیش ۳۱ میلیون پوند سود کسب کرده بودند.

با وجود این ضرر، دیوید و ویکتوریا به خودشان بیش از ۷ میلیون پوند سود سهام دادند. به این ترتیب آنها از سال ۲۰۱۴ تاکنون ۵۱ میلیون پوند سود سهام به دست آورده‌اند.

شرکت ویکتوریا بکام ۱۰ سال پیش تأسیس شده و تاکنون ۷/۳۴ میلیون پوند ضرر کرده است. این زیان‌ها را دیوید بکام مرتباً جبران کرده است.

سال گذشته زیان شرکت ویکتوریا بکام به ۳/۱۲ میلیون پوند افزایش یافت، چراکه لباس‌های ۲هزار پوندی و کیف‌های هزار پوندی او فروش نرفت.

در سال‌های اخیر این دو نفر از حق پخش تصویر دیوید بکام سود خوبی داشته‌اند، اما شرکت او که DB Ventures نام دارد، سال گذشته دچار مشکل شده است.

جدیدترین آماری که منتشر شده نشان می‌دهد این دو نفر از نظر درآمد مالی اوضاع مساعدی نداشته‌اند. البته گفته می‌شود ثروت این دو نفر با هم ۳۵۵ میلیون پوند است.

این زیان‌ها باعث شده برخی به این نتیجه برسند که محبوبیت این دو نفر در جهان رو به کاهش است. یک متخصص صنعت می‌گوید: «حق پخش تصویر او رو به افول است. او ۴۴ سال دارد و سودی که از راه حق پخش تصویر او به‌ دست می‌آید دارد کم می‌شود. اگر شرکت ویکتوریا که در عرصه مد فعال است بتواند یک سال سودآور باشد، من تعجب خواهم کرد. سرمایه‌گذاران روی شرکت ویکتوریا بسیار سرسخت و جدی هستند و می‌خواهند به سود برسند.»

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کد خبر: 9623