برای بیرانوند و طغیان عجیبش؛ این عکس را یادت هست؟

دوشنبه،۰۲ دي ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶
برای بیرانوند و طغیان عجیبش؛ این عکس را یادت هست؟

گروه ورزشی - سقوط آنقدرها هم که فکرش را می‌کنی دور و دیر اتفاق نمی‌افتد.

همشهری نوشت: علیرضا بیرانوند که در چند هفته اخیر به خاطر افت فنی نیمکت‌نشین شده بود، در آخرین تمرین سرخپوشان پیش از سفر به آبادان برای انجام بازی حذفی برابر شهرداری ماهشهر، در این مورد از گابریل کالدرون توضیح خواست.

با این وجود ظاهرا توضیحات مربی آرژانتینی برای بیرو متقاعدکننده نبود؛ طوری که او به مشاجره با کالدرون پرداخت، از لیست 18 نفره خط خورد و به منظور مذاکره برای دریافت رضایتنامه راهی باشگاه شد.

mshynlyrdbyrnwnd.jpg

طغیان بیرانوند در حالی است که او امسال علاوه بر حاشیه‌های رفتاری و برخی مصاحبه‌های نامناسبش، از نظر فنی هم به شدت افت کرده و انواع گل‌های عجیب باشگاهی و ملی را دریافت کرده است. بیرو در 10 بازی برای پرسپولیس 7 گل خورده، در حالی که رادوشوویچ به عنوان رقیب او، در 5 بازی هیچ گلی دریافت نکرده است. تازه همه اینها در حالی است که سرمربی تیم با کمال احترام در مورد او گفته: «بیرانوند دروازه‌بان اول من است، فقط منتظرم بعد از ژانویه به بهترین فرمش برگردد و به ترکیب اصلی اضافه شود.» آیا واکنش بیرانوند به نیمکت‌نشینی‌اش باید این باشد؟

4376248.jpg

این عکس تا به حال زیاد دیده شده، اما یک بار دیگر آن را منتشر می‌کنیم، به این امید که علیرضا بیرانوند با دقت و تامل بیشتری به آن نگاه کند و یادش نرود از کجا به کجا رسید. اتفاقا یکی از امتیازات رشک‌برانگیز بیرانوند این است که بدون پول و پارتی، از صفر خودش را به صد رساند. حالا حیف است آنچه یا مرارت و مشقت به دست آمده، به همین راحتی با غرور و نخوت از بین برود. این عکس را خوب تماشا کن آقای بیرانوند؛ سقوط آنقدرها هم که فکرش را می‌کنی دور و دیر اتفاق نمی‌افتد.

انتهای پیام/

کد خبر: 9633