مجیدی از سرمربیگری استقلال کنار کشید

جمعه،۰۶ دي ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴
فرهاد: روزی می‌‌آیم که هواداران بخواهند
مجیدی از سرمربیگری استقلال کنار کشید

گروه ورزشی - بعد از اینکه علی فتح‌الله‌زاده از هیأت مدیره باشگاه استقلال کنار کشید فرهاد مجیدی نیز که قرار بود از روز شنبه تمرینات استقلال را با دستیاران خود استارت بزند، از مربیگری در این تیم انصراف داد.

به گزارش  پیام ایران  ،  مجیدی دلیل نپذیرفتن این پیشنهاد را فشار شدید هواداران در روزهای اخیر عنوان و اعلام کرده قطعاً روزی این سمت را در باشگاه استقلال می‌پذیرد که هواداران او را بخواهند. شاید مجیدی تصور نمی‌کرد که هواداران استقلال با این حجم از انتقاد‌ها به سوی او بتازند و خواهان مربیگری‌اش در استقلال نباشند اما نتایجی که استراماچونی با استقلال گرفته بود و از آن سو محبوبیتی که این مربی ایتالیایی میان هواداران به وجود آورده بود، باعث شد تا هواداران استقلال حتی به بازگشت مجیدی هم راضی نباشند و تنها این مربی را مطالبه کنند! مطالبه‌ای که هرگز به سرانجام نخواهد رسید چرا که باشگاه استقلال نیز اعلام کرد پرونده استراماچونی با استقلال به طور کامل بسته شده و این مربی دیگر در استقلال سمتی ندارد. حالا باشگاه استقلال باید به دنبال گزینه دیگری باشد. خیلی‌ها بر این باورند که در حال و هوای کنونی فرهاد مجیدی تصمیم درستی اتخاذ کرده و نباید این سمت را قبول می‌کرد.

عده‌ای هم بر این باورند که مجیدی باید می‌آمد و استقلال را به سمت قهرمانی در لیگ نوزدهم سوق می‌داد اما فرهاد در نهایت در محاسبات خود به این نتیجه رسید که در شرایط فعلی نمی‌تواند باری از روی دوش این باشگاه بردارد و تصمیم گرفت پیشنهاد مربیگری در استقلال را نپذیرد. به گفته افراد نزدیک به باشگاه استقلال مجیدی دو هفته قبل حکم مربیگری خود را هم از وزارت ورزش و جوانان گرفته بود و مسئولان به مجیدی گفته بودند که اگر استراماچونی بازنگردد او سرمربی استقلال خواهد بود اما اعتراض‌ها به مجیدی تا جایی پیش رفت که این گزینه نیز پا پس کشید تا در شرایط کنونی سمتی در باشگاه استقلال نداشته باشد.

frhd_mjydy.jpg

به این ترتیب باشگاه استقلال باید به دنبال گزینه‌های جدید باشد. با توجه به اینکه علی فتح‌الله‌زاده هم از سمت خود استعفا داده و در نشست‌های اخیر هیأت مدیره نیز شرکت نکرده است، بعید است که تصمیم‌گیران در این باشگاه بتوانند به این زودی گزینه‌های مورد نظر خود را به عنوان سرمربی معرفی و در نهایت از میان آنها یکی را به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب کنند.

 احتمالاً تصمیم‌گیران در باشگاه استقلال به دنبال افرادی همچون محمد تقوی، پرویز مظلومی، محمود فکری، صمد مرفاوی، مهدی پاشازاده و اینجور اسامی خواهند رفت. پرواضح است که اکنون استقلال گزینه‌های دیگری ندارد و در میان مربیان داخلی که می‌توانند به این باشگاه کمک کنند نمی‌توان به نام‌های دیگری دست یافت. این گزینه‌ها نیز احتمالاً بعد از معرفی از سوی باشگاه استقلال با حملاتی از سوی هواداران استقلال مواجه خواهند شد و همان سرنوشتی را خواهند داشت که فرهاد مجیدی داشت.

اینکه در شرایط بحرانی امروز چه تصمیمی می‌شود برای انتخاب سرمربی استقلال اتخاذ کرد از آن سؤال‌های لاینحلی است که هیچ پاسخی برایش نیست. شاید اگر هواداران استقلال قدری فضا را آرام‌تر نگه دارند، بتوان برای این تیم تصمیمی گرفت تا بعد از جدایی استراماچونی این مشکلات از سر راه برداشته شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 9694