نامجو مطلق: کجای دنیا یک تیم بدون سرمربی و حتی مربی بازی می‌کند؟!

جمعه،۰۶ دي ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
استقلال در شرایط خیلی دشواری قراردارد
 نامجو مطلق: کجای دنیا یک تیم بدون سرمربی و حتی مربی بازی می‌کند؟!

گروه ورزشی - مجید نامجو مطلق یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ باشگاه استقلال با ابراز ناراحتی از وضعیت چند مدت اخیر سرمربی و اتفاقاتی که برای تیم آبی‌پوش پایتخت افتاده نقطه نظرات خودش را مطرح ساخت.
   
به نظرتان استقلال باید با این وجود در انتظار استراماچونی بماند؟

 استراماچونی به استقلال آمد و نتایجی گرفت و بازی‌هایی را شاگردانش ارائه دادند که باعث شد دل هواداران استقلال را به دست آورد از همین رو هواداران خیلی به دنبال این هستند که روند موفق‌شان با استرا دوباره با حضور این مربی ادامه پیدا کند و به قولی استقلال دوباره در بهترین شرایط خودش قراربگیرد.

 باشگاه می‌گوید که به تمام تعهداتش در قبال استراماچونی عمل کرده و حتی بیشتر از مطالبات سرمربی یعنی 60 درصد مطالبات را به حساب او واریز کرده اما استراماچونی به انحای مختلف نیامده؟

 بله مسئولان استقلال حرف‌هایی می‌زنند که مطالبات سرمربی را پرداخته‌اند اما از آن سو استراماچونی می‌گوید پولی واریز نشده و خواسته‌هایش برآورده نشده است به همین دلیل ما نمی‌توانیم قضاوت کنیم و واقع‌گرایانه حرف بزنیم. از همین رو دو طرف باید شفاف حرف بزنند تا ما بتوانیم قضاوت کنیم و در این مورد اظهارنظر دقیق داشته باشیم.

صرفنظر از این موارد قبول دارید که استقلال چند بازی بدون سرمربی مانده و نیمکت خالی این تیم در شأن این تیم و هوادارانش نیست؟

 پنج امتیاز مهم در غیاب استراماچونی از دست رفت؛ امتیازات مهمی که ممکن است حتی به قیمت از دست رفتن قهرمانی تمام شود. در کجای دنیا هم دیده شده که یک تیم سه هفته بدون سرمربی و حتی مربی مقابل تیم‌های دیگر بازی کند. 

در تیم استقلال فقط یک بهزاد غلامپور در بازی‌های اخیر روی نیمکت این تیم حضور داشت که ایشان هم مربی دروازه‌بان‌ها بود و عملاً مسئولیت فنی نداشت.

فکر می‌کنید کجای کار ایراد داشته که تیم استقلال با این شرایط بحرانی مواجه شده؟

 من فکر می‌کنم مشکلاتی در عقد قرارداد وجود داشته که نیمکت تیم به این وضعیت دچار شده. باشگاه می‌گوید پول ریخته شده و از آن طرف سرمربی تیم متهم به پولشویی می‌شود.

صحبت‌هایی هم از درون تیم شنیده می‌شود که بعضی بازیکنان دوست ندارند استراماچونی دیگر بازگردد چون معتقدند او فقط به دنبال منافع خودش بوده و منافع بازیکنان را در نظر نگرفته؟

 بازیکنان هم باید بدانند واقعیت چیست و حق با چه کسی است تا با دانستن واقعیت بهتر بتوانند تصمیم‌گیری کنند.

حرف آخرتان و ...

 من فکر می‌کنم تا دلیل نیامدن مشخص نشود نمی‌توان در مورد قضایا حرف زد و تصمیم گرفت. استقلال در شرایط خیلی دشواری قراردارد نکته‌ای که امیدوارم هر چه زودتر ختم به خیر شود و تکلیف تیم و سرمربی مشخص شود.

کد خبر: 9695