سردار سلیمانی چگونه به شهادت رسید؟

جمعه،۱۳ دي ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
سردار سلیمانی چکونه به شهادت رسید؟

گروه سیاسی- فرمانده سپاه قدس پاسداران در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید.

به گزارش  پیام ایران ، سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس امروز توسط حمله بالگردهای آمریکایی به یک خودرو در بغداد به شهادت رسید.

ساعت ۱:۲۰ دقیقه بامداد چند بالگرد آمریکایی به همراه پهپاد در نزدیکی فرودگاهی در بغداد ، ۲ خودروی بسیج مردمی عراق را هدف قرار دادند که در نتیجه آن افزون بر سردار قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و بیش از ۹ تن از نیروهای بسیج مردمی به شهادت رسیدند

نیروی های تروریستی آمریکایی عهده دار مسئولیت این کار شدند و پروازهای خودشان را تا ساعتی پیش بر فراز شهر بغداد بیشتر کردند و فضای بغداد را تصاحب کردند و حاکمیت عراق را نقض کردند. سفارت آمریکا نیز به تمامی کارمندان آمریکایی دستور داده فورا بغداد را ترک کنند و منطقه سبز بغداد کاملا از سوی دولت عراق مسدود شد.

سفیر ایران در بغداد : درحال هماهنگی‌های لازم برای انتقال پیکر پاک شهدا به خاک ایران هستیم.


بیشتر بخوانید:

فیلم - حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق

فیلمی جدید از خودروی شهید سردار قاسم سلیمانی

اولین عکس سردار سلیمانی بعد شهادت + عکس

سردار سلیمانی به روایت مقامات آمریکایی/ «فرمانده سایه‌ها» را بیشتر بشناسید + تصاویر

فیلم - لحظه حمله موشکی به خودروی حامل شهید قاسم سلیمانی

خانه سردار سلیمانی کجاست؟ + تصاویر


ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد در گفت‌وگویی زنده درباره جزییات ترور شهید سردار قاسم سلیمانی گفت: ساعت یک بامداد امروز جمعه دو خودرویی که در حال انتقال شهید سلیمانی و آقای ابومهدی مهندس از فرودگاه بغداد به سمت شهر بغداد بودند، مورد اصابت حملات موشکی نیروهای آمریکایی قرار گرفتند و تمام سرنشینان آن که ۱۰ نفر از همراهان شهید سردار سلیمانی و ابومهدی از محافظان و همراهان بودند همه به شهادت رسیدند.

وی گفت: در حال هماهنگی های لازم برای انتقال پیکر پاک شهدا به جمهوری اسلامی ایران هستیم و انشالله در اسرع وقت این اقدام را هماهنگ کرده و این کار را انجام می دهیم. 

انتهای پیام/

کد خبر: 9798