روایت وزیر بهداشت از تلاش‌های حاج قاسم برای ورود دارو به کشور

دوشنبه،۱۶ دي ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
روایت وزیر بهداشت از تلاش‌های حاج قاسم برای ورود دارو به کشور

گروه اقتصادی - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی علاوه بر زمین‌گیر کردن تروریست‌ها و حذف آنها از منطقه، بسیار ما را حمایت کرد بدین‌ترتیب توانستیم از مسیرهای مختلف حلقه تحریم‌ها را بشکنیم تا مردم در خصوص بحث دارو و تجهیزات پزشکی با مشکل روبه‌رو نشوند. 

به گزارش  پیام ایران  ، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جمع خبرنگاران حاضر در مراسم تشییع سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و شهدای مقاومت ضمن تسلیت این حادثه تروریستی گفت: این حادثه تروریستی را به مردم شریف ایران و مردم منطقه که شهید سلیمانی ناجی آنها در عراق، سوریه، یمن و اقصی نقاط جهان بود تسلیت می‌گویم.

وی با تاکید بر این‌که یاد این مرد بزرگ در ذهن مردمان این سرزمین جاودان خواهد بود، خاطر نشان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی علاوه بر زمین‌گیر کردن تروریست‌ها و حذف آنها از منطقه که بسیار موثر بود به ما نیز به خصوص در نظام سلامت کمک کرد. 

نمکی ادامه داد: در یک سال گذشته آمریکایی‌ها علی‌رغم ادعای خودشان که دارو و تجهیزات پزشکی مشمول تحریم نمی‌شود، بیشترین فشار را به ما وارد کردند که مردم ما را به زانو درآورند. 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در این یک سال بسیار ما را همراهی و حمایت کرد بدین‌ترتیب توانستیم از مسیرهای مختلف حلقه تحریم‌ها را بشکنیم تا مردم در خصوص بحث دارو و تجهیزات پزشکی با مشکل زیادی روبه‌رو نشوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کد خبر: 9867