۲۳۴ خودرو گرفتار در برف و کولاک در چهارمحال و بختیاری

يکشنبه،۲۲ دي ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
۲۳۴ خودروی گرفتار در برف و کولاک در چهارمحال و بختیاری

گروه اجتماعی>استان ها -  طی ۴۸ ساعت گذشته به ۲۳۴ خودروی گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی شده است.

به گزارش  پیام ایران ، سرپرست اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری  افزود: نیروهای راهداری آمادگی دارند تا ۲۴ ساعت پس از وقوع بارش‌ها در جاده‌های ارتباطی مستقر و آن عملیات تا ۲۴ساعت بعد از پایان بارش‌ها تداوم دارد.

 شهرام ندیمی  با اشاره به بارش‌های سنگین در چند روز گذشته مخصوصا طی ۴۸ ساعت گذشته در استان، اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی راهداران و اجرای عملیات راهداری زمستانی تمامی محورهای استان باز بوده و مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته به ۲۳۴ خودروی گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی شده است، افزود: نیروهای راهداری آمادگی دارند تا ۲۴ ساعت پس از وقوع بارش‌ها در جاده‌های ارتباطی مستقر و آن عملیات تا ۲۴ساعت بعد از پایان بارش‌ها تداوم دارد.

ندیمی گفت: پس از ۴۲۴  ساعت بارش برف در محورهای استان، ۴۱ ساعت باران و ۳۲ ساعت کولاک، بیش از ۱۳۰۰ تن شن و نمک پاشی در تمامی محورهای استان انجام و ۲۲۵ نفر از راهداران با تمام توان، تجهیزات و ماشین‌آلات مشغول عملیات راهداری زمستانی بوده‌اند که تاکنون ۴۱۲۳ کیلومتر باند برف روبی شده که در ۷۸ مقطع  تاکنون ۱۳۱ مرتبه ریزش‌برداری انجام شده است.

وی ادامه داد: در طرح راهداری زمستانی ۴۲ راهدارخانه،۲۲۵راهدار به همراه ۳۳۰ خودروی سنگین،نیمه سنگین وسبک در این استان آمادگی کامل دارند تا عملیات راهداری زمستانی را انجام دهند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خاطرنشان کرد: اولویت بازگشایی محورها براساس راه شریانی، اصلی و فرعی است که امید است با تلاش راهداران و همراهی مردم کمترین مشکل در محورهای استان وجود داشته باشد و سفرهای ایمن همراه با خاطرات خوش در محورهای استان را تجربه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 9977