اقلام اساسی خوراکی

اقلام اساسی خوراکی
گروه اقتصادی - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین اخبار از توزیع بسته‌های حمایتی دولت در راستای حمایت از اقشار مختلف را اعلام کرد. محمد شریعتمداری  درباره بسته های حمایتی دولت از اقشار مختلف گفت:...
عرضه تخم‌مرغ  در تهران؛ شانه‌ای 13 هزار و 800 تومان
گروه اقتصاد - به دنبال افزایش قیمت تخم مرغ در ماه‌های گذشته، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد که عرضه تخم مرغ تنظیم بازاری در تهران و شهرستان‌ها آغاز شده و بازار این محصول پروتئینی از محل...
افزایش قیمت 11 گروه مواد خوراکی/ لبنیات، گوشت قرمز و مرغ گران شدند
گروه اقتصاد - عصر ایران نوشت: بانک مرکزی خلاصه نتایج گزارش متوسط قیمت خُرده فروشی برخی از مواد خوراکی در هفته منتهی به نوزدهم مرداد را اعلام کرد که طی آن قیمت ۱۱ گروه نسبت به هفته قبل از آن افزایش...

دختران کارمند مجرد هم بسته حمایتی می‌گیرند

گروه اقتصادی - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین اخبار از توزیع بسته‌های حمایتی دولت در راستای حمایت از اقشار مختلف را اعلام کرد.

محمد شریعتمداری  درباره بسته های حمایتی دولت از اقشار مختلف گفت: مبلغ ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان برای خانوار از یک تا پنج نفر و بالاتر توزیع شده و در حال توزیع است.

وی افزود: توزیع بسته‌های حمایتی برای جامعه مددجویان تمام شده و پشت نوبتی‌های نهادهای حمایتی نیز بسته‌ها را دریافت کرده‌اند. کارمندان دولت و کارکنان آموزش و پرورش نیز مبالغ درنظر گرفته شده را دریافت کرده‌اند واریز برای مابقی نیز بتدریح تحت عنوان سیاست جبرانی در حال انجام است.

عرضه تخم‌مرغ در تهران؛ شانه‌ای 13 هزار و 800 تومان

عرضه تخم‌مرغ  در تهران؛ شانه‌ای 13 هزار و 800 تومان

گروه اقتصاد - به دنبال افزایش قیمت تخم مرغ در ماه‌های گذشته، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد که عرضه تخم مرغ تنظیم بازاری در تهران و شهرستان‌ها آغاز شده و بازار این محصول پروتئینی از محل واردات و تولید داخل کنترل می‌شود.

افزایش قیمت 11 گروه مواد خوراکی/ لبنیات، گوشت قرمز و مرغ گران شدند

گروه اقتصاد - عصر ایران نوشت: بانک مرکزی خلاصه نتایج گزارش متوسط قیمت خُرده فروشی برخی از مواد خوراکی در هفته منتهی به نوزدهم مرداد را اعلام کرد که طی آن قیمت ۱۱ گروه نسبت به هفته قبل از آن افزایش یافت.

 براساس گزارش بانک مرکزی، در هفته منتهی به نوزدهم مرداد نرخ لبنیات ۱۳.۹ درصد، تخم مرغ ۱.۳ درصد، برنج ۰.۲ درصد، حبوب ۰.۳ درصد، میوه‌های تازه ۰.۶ درصد، سبزی‌های تازه ۰.۷ درصد، گوشت قرمز ۴.۳ درصد، گوشت مرغ ۷.۴ درصد، قند و شکر ۱۳.۹ درصد، چای ۰.۹ درصد و روغن نباتی ۰.۲ درصد نسبت به هفته قبل از آن افزایش یافت.

اشتراک در RSS - اقلام اساسی خوراکی