خودروهای دوستدار محیط زیست

خودروهای دوستدار محیط زیست
شما بخوابید، "ولوو"  شما را به مقصدتان می‌رساند
گروه فناوری - خودرو - شرکت "ولوو" در نظر دارد خودروهای خودران خود را به امکانات مورد نیاز برای خواب و کار مجهز کند. به گزارش پیام ایران و به نقل از دیلی‌میل، شرکت خودروسازی "ولوو" (Volvo) قصد دارد...
جدیدترین آئودی مفهومی با 3 موتور برقی
گروه فناوری - شرکت آئودی تازه ترین خودروی مفهومی خود را در نمایشگاه پبل بیچ به نمایش گذاشته است. این خودروی قدرتمند با سه موتور برقی با قدرت ۵۷۰ کیلووات (۷۶۴ اسب بخار) عرضه شده است. خودروی تازه آئودی...

راحت بخوابید، "ولوو" شما را به مقصدتان می‌رساند!

شما بخوابید، "ولوو"  شما را به مقصدتان می‌رساند

گروه فناوری - خودرو - شرکت "ولوو" در نظر دارد خودروهای خودران خود را به امکانات مورد نیاز برای خواب و کار مجهز کند.

به گزارش پیام ایران و به نقل از دیلی‌میل، شرکت خودروسازی "ولوو" (Volvo) قصد دارد خودرو را به محلی برای خواب، کار و زندگی تبدیل کند.

این شرکت سوئدی، به تازگی از طرح مفهومی جدیدترین مدل خودروی خود موسوم به "360 سی" (360c) رونمایی کرده است. این وسیله نقلیه تمام الکتریک و خودکار می‌تواند تجربه بهتری از سفر را برای کاربران رقم بزند.

جدیدترین آئودی مفهومی با 3 موتور برقی

جدیدترین آئودی مفهومی با 3 موتور برقی

گروه فناوری - شرکت آئودی تازه ترین خودروی مفهومی خود را در نمایشگاه پبل بیچ به نمایش گذاشته است. این خودروی قدرتمند با سه موتور برقی با قدرت ۵۷۰ کیلووات (۷۶۴ اسب بخار) عرضه شده است.

خودروی تازه آئودی PB ۱۸ e-tron نام دارد و ترکیبی از دو خودروی مسابقه ای LMP۱ و خودروی قبلی از این سری یعنی R۱۸ e-tron محسوب می شود.

طراحی خودروی یادشده در استودیوی طراحی شرکت آئودی در مالیبوی کالیفرنیا صورت گرفته و هیچ یک از بخش های آن به طور خودران یا خودکار طراحی نشده اند.

اشتراک در RSS - خودروهای دوستدار محیط زیست