ساختار مغز انسان

ساختار مغز انسان
دکمه کنترل اشتهای مغز کشف شد
گروه سلامت و پزشکی - دانشمندان" دانشگاه آریزونا" (University of Arizona) یک منطقه در مغز را که به عنوان مرکز کنترل عمل کرده و به افراد میگوید که ایا آنها گرسنه هستند یا خیر را شناسایی کرده اند. به...
کشف سلول‌های اسرارآمیز در مغز انسان
گروه علم و دانش - نوع جدیدی از سلول مغز توسط دانشمندان کشف شد. براساس گزارش «ایندیپندنت»، نورون‌های تازه کشف‌شده با نام "نورون گل رز" می‌توانند به لیست کوتاهی از سلول های تخصص‌یافته مغز که تنها در...

دکمه کنترل اشتهای مغز کشف شد

دکمه کنترل اشتهای مغز کشف شد

گروه سلامت و پزشکی - دانشمندان" دانشگاه آریزونا" (University of Arizona) یک منطقه در مغز را که به عنوان مرکز کنترل عمل کرده و به افراد میگوید که ایا آنها گرسنه هستند یا خیر را شناسایی کرده اند.

به گزارش پیام ایران  و به نقل از دیلی میل،  دانشمندان اخیراً منطقه‌ای را در مغز کشف کرده اند که به باور آنها این منطقه در مغز به عنوان مرکز کنترل عمل کرده و به افراد می‌گوید که آیا آنها گرسنه هستند یا خیر.

کشف سلول‌های اسرارآمیز در مغز انسان

کشف سلول‌های اسرارآمیز در مغز انسان

گروه علم و دانش - نوع جدیدی از سلول مغز توسط دانشمندان کشف شد.

براساس گزارش «ایندیپندنت»، نورون‌های تازه کشف‌شده با نام "نورون گل رز" می‌توانند به لیست کوتاهی از سلول های تخصص‌یافته مغز که تنها در انسان‌ها وجود دارد اضافه شوند.

اگرچه بررسی‌ها در مورد این نورون‌ها در مرحله اولیه قرار دارد اما تیم تحقیقاتی بین‌المللی‌ پس از انجام مطالعاتی تصور می‌‌کنند که ممکن است این نورون‌ها نقشی در اختلالات مغزی ایفا کنند.

اشتراک در RSS - ساختار مغز انسان