علائم کبد چرب

علائم کبد چرب
مراقب باشید دچار کبد چرب نشوید
گروه سلامت- کبد چرب یکی از بیماری‌های شایع ایران است که یکی از عوامل موثر بر این بیماری پرخوری و چاقی است؛ بخصوص در کسانی که چاقی شکمی دارند و اندازه کمربند شکمی‌شان بیشتر از حد طبیعی است. به گزارش...
عوامل ایجاد کبد چرب را بشناسید
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و فوق تخصص گوارش و کبد، بیماری کبد چرب را عارضه زندگی مدرن عنوان کرد و گفت: شاید تا ۲۰ یا ۳۰ سال گذشته آنقدر که امروز رایج است کبد چرب وجود نداشت اما رواج این...

مراقب باشید دچار کبد چرب نشوید

مراقب باشید دچار کبد چرب نشوید

گروه سلامت- کبد چرب یکی از بیماری‌های شایع ایران است که یکی از عوامل موثر بر این بیماری پرخوری و چاقی است؛ بخصوص در کسانی که چاقی شکمی دارند و اندازه کمربند شکمی‌شان بیشتر از حد طبیعی است.

به گزارش پیام ایران، احتمالا نام کبد چرب را زیاد شنیده‌اید، اما چقدر در مورد این بیماری اطلاعات دارید؟ اصلا می‌دانید این بیماری معمولا علامت اولیه خاصی ندارد و تنها راه درمان آن اصلاح سبک زندگی، پیروی از یک رژیم غذایی سالم، ورزش و کاهش وزن است و بی‌توجهی به آن می‌تواند بسیار خطرناک باشد؟

عوامل ایجاد کبد چرب را بشناسید

عوامل ایجاد کبد چرب را بشناسید

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و فوق تخصص گوارش و کبد، بیماری کبد چرب را عارضه زندگی مدرن عنوان کرد و گفت: شاید تا ۲۰ یا ۳۰ سال گذشته آنقدر که امروز رایج است کبد چرب وجود نداشت اما رواج این بیماری به دلیل تغییر شیوه زندگی که متاثر از شرایط اجتماعی، زندگی شهر نشینی، عدم تحرک، مصرف اضافی کالری در بدن است.

 به گزارش پیام ایران، دکتر "صدیق درویش مقدم" با بیان اینکه زمانی می گوییم کبد چربی پیدا کرده که بیش از ۵ درصد از وزن کبد را چربی اشغال کرده باشد تصریح کرد: کبد چرب در هر طیف سنی از بچه تا بزرگسالان دیده می شود طبیعی است با افزایش سن میزان چربی کبد هم بیشتر می شود.

اشتراک در RSS - علائم کبد چرب