سخنگوی وزارت امور خارجه

سخنگوی وزارت امور خارجه
وزارت خارجه: امکان تعامل با آمریکا وجود ندارد
گروه سیاسی - خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری خود با خبرنگاران در مورد اخبار منتشر شده در ارتباط با سفر بن علوی، وزیر خارجه عمان به آمریکا و اینکه آیا هدف از این سفر میانجیگری بین...
قاسمی: سیاست‌های آمریکا زمینه شکل‌گیری و گسترش شبکه‌های قاچاق انسان را فراهم کرده است
گروه سیاسی- سخنگوی وزارت خارجه گفت: سیاست‌های مداخله‌جویانه و بی‌ثبات کننده آمریکا در سطح جهان به ویژه در غرب آسیا و آفریقا زمینه شکل‌گیری و گسترش شبکه‌های تبهکار سازمان یافته قاچاق انسان را فراهم...

وزارت خارجه: امکان تعامل با آمریکا وجود ندارد

گروه سیاسی - خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری خود با خبرنگاران در مورد اخبار منتشر شده در ارتباط با سفر بن علوی، وزیر خارجه عمان به آمریکا و اینکه آیا هدف از این سفر میانجیگری بین ایران و آمریکا بوده است، گفت: از محتوای مذاکرات و اهداف سفر آقای بن علوی به آمریکا اطلاعی ندارم.

بهرام قاسمی ادامه داد: روابط تهران و عمان به صورت مستمر و متمادی است، با یکدیگر روابط خوبی داریم، در تماس دائم با یکدیگر هستیم. آقای ظریف نیز طی هفته‌های قبل سفری به عمان داشتند.

وی ادامه داد: من ارتباط و پیوستی بین این سفرها نمی‌بینم.

قاسمی: سیاست‌های آمریکا زمینه شکل‌گیری و گسترش شبکه‌های قاچاق انسان را فراهم کرده است

گروه سیاسی- سخنگوی وزارت خارجه گفت: سیاست‌های مداخله‌جویانه و بی‌ثبات کننده آمریکا در سطح جهان به ویژه در غرب آسیا و آفریقا زمینه شکل‌گیری و گسترش شبکه‌های تبهکار سازمان یافته قاچاق انسان را فراهم کرده است.

به گزارش پیام ایران، بهرام قاسمی در واکنش به گزارش سالیانه وزارت امور خارجه آمریکا با موضوع قاچاق انسان که در بخشی از آن اتهاماتی را متوجه کشورمان کرده است، گفت: این گزارش مغرضانه، جانبدارانه و سیاسی را که با استفاده از منابع و اطلاعات نامعتبر اتهاماتی بی اساس و غیرواقعی در موضوع قاچاق انسان به کشورها از جمله جمهوری اسلامی ایران وارد کرده است را مردود میدانیم.

اشتراک در RSS - سخنگوی وزارت امور خارجه