پیشنهاد شگفت انگیز الهلال به طارمی؛ ساعتی ۱۷۸ میلیون تومان

شنبه،۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
پیشنهاد شگفت انگیز الهلال به طارمی؛ ساعتی ۱۷۸ میلیون

گروه ورزشی - الهلال عربستان با پیشنهادی نجومی به سراغ طارمی آمد.

به گزارش پیام ایران، روزنامه ابولا جزئیات جدیدی از پیشنهاد باشگاه الهلال عربستان به مهدی طارمی منتشر کرد.

 باشگاه الهلال عربستان به عنوان یکی از مشتریان جدی مهدی طارمی قصد دارد تا این بازیکن را با پیشنهادی قابل توجه از حضور در اروپا منصرف کرده و او را بار دیگر به فوتبال آسیا برگرداند.

الهلال علاوه بر اینکه می‌خواهد مبلغ 30 میلیون یورو برای دریافت رضایتنامه طارمی به پورتو پرداخت کند، دستمزدی نجومی هم برای ستاره ایرانی در نظر گرفته است. الهلال در پیشنهاد اولیه‌اش به طارمی، حقوق هفتگی 240 هزار یورویی را در نظر گرفت. حالا که این پیشنهاد با مخالفت او مواجه شده، این دستمزد به 460 هزار یورو در هفته افزایش یافته. یعنی طارمی در صورت موافقت با انتقال به الهلال می‌تواند در هفته مبلغی در حدود 30 میلیارد تومان دستمزد دریافت کند. یعنی به ازای هر روز 4 میلیارد و 200 میلیون و هر ساعت 178 میلیون تومان.

حالا اگر 30 میلیارد حقوق هفتگی را ابتدا در چهار ضرب کنیم، 120 میلیارد در ماه به طارمی تعلق می‌گیرد. اگر 120 میلیارد را در 12 ضرب کنیم، حقوق سالیانه ستاره ایرانی بالغ بر 1400 میلیارد تومان خواهد بود.

البته رقم یاد شده بدون احتساب پاداش و آپشن‌های احتمالی است و الهلال قصد دارد آن را در ازای قراردادی 3 ساله به طارمی پرداخت کند؛ به این ترتیب او با قبول پیشنهاد آبی های عربستان در مجموع 30 میلیون یورو کاسب خواهد شد.

با توجه به کیفیت قراردادی که امضا خواهد شد، این مبلغ می تواند خیلی بیشتر شود. پیشنهاد مالی اغوا کننده تنها راهکار الهلال برای راضی کردن طارمی است. باشگاه عربستانی حتی حاضر است برای عملی کردن این انتقال در تابستان پیش رو رضایت نامه مهاجم ایرانی پورتو را با پرداخت مبلغی در حدود 10 میلیون یورو دریافت کند.

انتهای پیام/

 

کد خبر: 15082