کرونا به زنجان رسید

سه شنبه،۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
کرونا به زنجان رسید

گروه سلامت و پزشکی - اولین مورد مثبت ابتلا به کرونا در استان زنجان شناسایی شد.

به گزارش  پیام ایران ، پرویز قزلباش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان ضمن قدردانی از همکاری و همراهی خوب مردم استان در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا، در رابطه با اولین مورد مثبت ابتلا به کرونا در استان، اظهار کرد: اولین مورد مثبت از لحاظ آزمایشگاهی در زنجان شناسایی شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم استان باید بیماری کرونا را جدی بگیرند، افزود: مردم باید از فرصتی که در این مقطع زمانی با تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها پیش آمده، استفاده کرده و برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در منازل خود بمانند.

این مسئول با تاکید بر اینکه مردم باید به طور جدی از حضور در مکان‌های شلوع اجتناب کنند، تصریح کرد: استان زنجان در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا تاکنون خوب عمل کرده و پس از این نیز با کمک مردم استان بر این بیماری غلبه کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با اشاره به اینکه این مورد مثبت به معنای گرفتاری بسیار در بخش بستری نیست، ادامه داد: بیماری کرونا در استان کنترل شده و مدیریت شده است.

قزلباش با تاکید بر اینکه همشهریان باید مسائل بهداشتی فردی و محیطی اطراف خود را رعایت کنند، ادامه داد: رابطه اجتماعی نیز باید با رعایت بهداشت و سلامت تنظیم شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با جدیتی که در مردم استان سراغ داریم، با همکاری آنان و خیرین و اراده‌ای که مسئولان استان در سطح عالی و در سطح ادارات مختلف دارند، بتوانیم با هم‌افزایی و همکاری بر بیماری کرونا غلبه کنیم.

انتهای پیام/ ایسنا

کد خبر: 10553