قابلیت ارسال پست از طریق وب به اینستاگرام اضافه شد

جمعه،۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
قابلیت ارسال پست از طریق وب به اینستاگرام اضافه شد

گروه فناوری - اینستاگرام پس از ماه‌ها تلاش نسخه آزمایشی پست از طریق دسکتاپ را در اختیار کاربران قرار داد.

به گزارش  پیام ایران ‏، اینستاگرام پس از سال‌ها تمرکز بر روی نسخه موبایلی خود ، بالاخره در فکر این است که به کاربران اجازه دهد از رایانه خود پست بگذارند. تعدادی از کاربران در فضای مجازی متوجه شده اند که ویژگی آزمایشی این قابلیت از پنجشنبه در دسترس کاربران قرار گرفته؛ این درحالی است که  اینستاگرام هم این موضوع را در سایت TechCrunch تایید کرده است.

نحوه ارسال  پست اینستاگرامی از طریق دسکتاپ

سخنگوی اینستاگرام گفت: "ما می دانیم که بسیاری از افراد از طریق رایانه خود با اینستاگرام کار می‌كنند. برای بهبود این تجربه ، اکنون در حال آزمایش توانایی ارسال پست در اینستاگرام از طریق مرورگر دسکتاپ هستیم." برای دیدن اینکه این قابلیت برای کاربران کار می‌کند یا خیر ، در مرورگر خود به سایت اینستاگرام رفته و به دنبال نماد "+" جدید در بالا سمت راست صفحه بگردید. این آزمایش فعلا برای همه کاربران در دسترس نیست اما در آینده برای همه مخاطبان اینستاگرام فعال می‌شود.

این ویژگی جدید نشان می‌دهد که اینستاگرام نسخه دسکتاپ خود را رها نکرده است. اینستاگرام توانایی مشاهده Stories را در وب در سال 2017 اضافه کرد و بخش پیام های مستقیم یا همان دایرکت را نیز در اواخر سال گذشته به دسکتاپ اضافه کرد. اما حالا، نسخه وب به شما امکان می‌دهد که پست را هم استوری کنید. حالا باید دید که این قابلیت کاربردی چه زمانی در دسترس همه کاربران قرار می‌گیرد چراکه تاثیر مستقیمی روی پیشرفت فروشگاه های دیجیتال و مجازی که بر بستر اینستاگرام فعالیت می‌کنند، دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 13639