گربه آزاری کورت زوما، و محرومیت ها و ماجراهای بی پایان 

جمعه،۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
گربه آزاری کورت زوما، و محرومیت ها و ماجراهای بی پایان 

 گروه ورزشی - فیلمی از مدافع باشگاه وستهم پخش شده که در آن گربه خانگی خود را مانند توپ فوتبال شوت می کند.

به گزارش  پیام ایران ‏، کورت زوما به دلیل حیوان آزاری تحت تحقیقات پلیس قرار گرفته و ممکن است حتی تا ۵ سال به زندان محکوم شود و هر روز ماجراهای ان حیوان آزاری ابعاد گسترده تر و واکنش های بزرگتری را پیش او باز می کند. 

گربه آزاری کورت زوما باعث فاش شدن میزان دریافتی او از باشگاه وستهام شده است.

 سه روز پیش بود که انتشار ویدیوی جنجالی کورت زوما باعث ایجاد حواشی زیادی پیرامون این بازیکن شد. کورت زوما در این ویدیو به یکی از گربه هایش لگد محکمی زد و این اقدام پس از علنی شدن، باعث شد مدافع فرانسوی وستهام تحت هجمه شدید قرار بگیرد. باشگاه وستهام زوما را 250 هزار پوند(300 هزار یورو) که بخشی از دستمزد او بود، جریمه کرد، دو گربه وی به انجمن سلطنتی جلوگیری از خشونت علیه حیوانات منتقل شدند و این پایان کار نبود. آدیداس که تا پیش از این اسپانسر کورت زوما بود، اعلام کرد که این بازیکن از این پس ورزشکار این شرکت محسوب نمی شود.

انتشار این خبر که بخشی از دستمزد زوما که گفته می شود نیمی از دستمزد ماهانه او بوده به عنوان جریمه در نظر گرفته شده، باعث شد تا فاش شود که زوما بیشترین دستمزد را در وستهام دریافت می کند. اتفاقی که باعث نارضایتی جمعی از ستاره های این باشگاه شده است.

طبق گزارش دیلی میل، دکلان رایس، مایکل آنتونیو، یارمولنکو، توماس سوچک و.... با اطلاع از میزان دستمزد دریافتی زوما به باشگاه معترض شده و درخواست افزایش دستمزد خود را کرده اند. هیچکس انتظار نداشت که وستهام به زوما بیشترین پرداختی را داشته باشد. او پس از یک دوره حضور قرضی در وستهام، تابستان گذشته با 30 میلیون یورو از چلسی جذب شد ولی حالا به پرحاشیه ترین بازیکن این باشگاه تبدیل شده است. در واقع کسی که بیشترین دستمزد را می گیرد، بیشترین خدشه را نیز به تصویر جهانی باشگاه وارد کرده است.

انتهای پیام/

 

کد خبر: 14360