رئیس سازمان صداوسیما اعتراف کرد در کاهش مخاطب مقصر هستیم

دوشنبه،۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳
رئیس سازمان صداوسیما اعتراف کرد در کاهش مخاطب مقصر هستیم

گروه اجتماعی - پیمان جبلی در دیداری که با هنرمندان داشت اعتراف کرد همه ما، چه به عنوان مسوولان صدا و سیما و چه برنامه‌سازان، در کاهش علاقه مخاطب به آثار تلویزیونی مقصریم.

به گزارش  پیام ایران ‏، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما، با جمعی از هنرمندان در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صداوسیما دیدار کرد.

پیمان جبلی در ابتدای این مراسم ضمن پذیرفتن کاهش مخاطبان صداوسیما گفت: «همه ما، چه شما به عنوان هنرمند، چه ما به عنوان مسئولین صداوسیما، باید از خودمان بپرسیم چرا احساس علاقه‌ای که مخاطب به هنرمندان و آثارشان داشت، کاهش یافته است؟ چرا بعضی آثار که در گذشته با هزینه‌های کم‌تر ساخته می‌شد، ماندگارترند؟ همه ما مقصریم و نمی‌توانیم خودمان را تبرئه کنیم.»

به گفته او، دغدغه برخی سازندگان، صرفا درصد مخاطب بوده و درباره محتوا، دغدغه‌ای نداشته‌اند. جبلی تکرار آثار بدون محتوا را به دادن پی در پی آب شور دریا به فردی تشنه تشبیه کرد.

او همچنین گفت: «برخی‌ گفته‌اند جبلی دستور توقف ساخت سریال‌ها را داده است تا بین ما و هنرمندان اختلاف بیندازند اما چنین چیزی نیست و من بارها با حضور در پشت صحنه سریال‌ها، بر این نکته تاکید کردم که قصد ما اصلاح محتوا و فرآیند تولید است و نه متوقف کردن آن‌ها.»

او ساخت کار پرهزینه را الزاما دلیل موفقیت یک اثر ندانست و گفت: «چه بسا کارهای ارزانی که به واسطه محتوا و قصه مناسب، تاثیر بیشتری می‌گذارند.»

او در پایان با ابراز امیدواری برای استمرار جلسات با هنرمندان، از ساخت شهرک سینمایی ویژه شهری، تجهیز و آماده سازی شهرک سینمایی غزالی و نظم و نسق دادن به نظام برآورد و پرداخت به برنامه سازان، خبر داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 14513