مهاجرت نخبگان ورزشی حاصل مدیریت ضعیف است

چهارشنبه،۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۶
مهاجرت نخبگان ورزشی حاصل مدیریت ضعیف است

گروه ورزشی - رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به موضوع مهاجرت نخبه‌های ورزشی گفت: مسائل مختلفی در این اتفاقات دخیل هستند و بخش بزرگی از آن به مدیریت ضعیف باز می‌گردد.

به گزارش  پیام ایران ‏، هادی ساعی ظهر اظهار کرد: در همه رشته‌ها و موضوعات مختلف مهاجرت صورت می‌گیرد اما در رشته‌های ورزشی شاخص‌تر است و بیشتر دیده می‌شود که به نظر بنده با اصلاح مدیریت تا حدود زیادی می‌توان از ادامه این موضوع جلوگیری کرد.

او  با اشاره به برنامه‌های متراکم فدراسیون، اظهارکرد: طی ۲ سال گذشته به دلیل شرایط بیماری کرونا بیشتر مسابقات و برنامه‌های فدراسیون تکواندو به تعویق افتاد ولی از اواخر سال گذشته امور دوباره از سر گرفته شد.

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به برنامه‌های انجام شده و پیش روی فدراسیون تکواندو، تصریح‌ کرد: تیم‌های اعزامی طی ۲ هفته آینده نزدیک به ۲۳۰ نفر از ورزشکاران به اردوی تیم تکواندو دعوت خواهند شد که امیدواریم بتوانیم با کمک وزارت ورزش و همچنین کمیته ملی المپیک و حامیان مالی بتوانیم هزینه‌های این اردو را تامین کنیم.

او  با بیان اینکه کلاس داوری بین‌المللی هان مادانگ در هفتم فروردین‌ماه سال‌جاری برای اولین‌بار خارج از کره جنوبی و به میزبانی ایران برگزار شد، افزود: فدراسیون تکواندو توانست نمایندگی کوکی‌وان را برای برگزاری کلاس‌های آموزشی اخذ کند و در حال حاضر در تلاشیم همین نمایندگی را برای آزمون‌های کمربند کسب کنیم که این نمایندگی اتفاق بسیار مهمی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 14803