فصلی جدید برای موفقیت صنعت ماساژ و اسپای ایران

يکشنبه،۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶
یک رویداد بین‌المللی در انتظار اسپا و ماساژ ایران
فصل جدیدی برای موفقیت صنعت ماساژ و اسپای ایران

گروه ورزشی - رویداد جهانی world Spa Contest توسط شرکت گلدن رامااسپای ترکیه اسفند ماه امسال در آنتالیا برگزار می‌شود.

به گزارش پیام ایران، پس از اولین تجربه‌ی موفق مسابقات برون مرزی ماساژ ایرانیان در آذرماه سال گذشته که توسط کمپانیGRS به عنوان نماینده‌ی انحصاری انجمن جهانی ماساژ ima در شهر آنتالیا برگزار شد، به نظر می‌رسد فعالین صنعت ماساژ کشور وارد فصل جدیدی از موفقیت‌های کاری خود شده‌اند، به طوری که شاهد برگزاری چندین رویداد برون‌مرزی، ورود اساتید و فعالین حرفه ماساژ ایران به عرصه‌ی بین‌المللی بوده‌ایم.
امسال نیز شرکت گلدن رامااسپای ترکیه بار دیگر برگزار کننده‌ی رویدادی نوین با محوریت اسپاها در سطح جهانی به نام world spa contest خواهد بود که به جرات می‌توان گفت این رویداد در نوع خود بی‌نظیر است.
مدیریت این شرکت که مبتکر، مجری و برگزارکننده‌ی این رویداد محسوب می‌شود، پانته‌‌آ ضیمران یک ایرانی‌ست که خود از پیشکسوتان نام‌آشنای صنعت اسپا و ماساژ بوده و دانش‌آموخته و محقق گردشگری سلامت و اسپا در سطح بین‌المللی است.

photo_2023-01-22_20-21-41.jpg
ضیمران در توضیح این رقابت‌ها گفت: در این رویداد که به مدت یک هفته در شهر آنتالیا و در یکی از هتل‌های مطرح برگزار می‌شود، شاهد ۵ بخش مجزا و بسیار جذاب خواهیم بود.
وی افزود: در بخش اول، رقابت بین اسپاها و مراکز ماساژ خواهد بود. تاکنون بیش از بیست اسپا و مرکز ماساژ از ایران برای شرکت در این رویداد اعلام آمادگی کرده‌اند تا در کنار اسپاهای شرکت کننده از سراسر دنیا به رقابت بپردازند. در این فرصت بی‌نظیر تمام اسپاهای شرکت کننده با استانداردهای جهانی ارزیابی شده و گواهینامه دریافت می‌کنند. این برای من به عنوان یک ایرانی بسیار خوشحال کننده است زیرا تا دو سال گذشته هیچ مرکز ماساژی از ایران در رقابت‌های بین‌المللی حضوری پررنگ نداشت.
برگزار کننده‌ی این رویداد اظهار داشت: نقاط قوت و ضعف هر اسپا، توسط تیم متخصص داوری به صورت مکتوب و محرمانه به اسپاها ارائه می‌شود که این مساله نیز برای ارتقا کیفیت اسپاها به ویژه اسپاهای ایران فرصت مهمی است. علاوه بر این، مدیران اسپاها علاوه بر معرفی مرکز خود وارد تعامل بین‌المللی خواهند شد و این امکان را به دست می‌آورند تا از بین قهرمانان و بهترین‌های ماساژ جهان نیروهای متخصص را به استخدام درآورند.

photo_2023-01-22_20-21-46.jpg
ضیمران ادامه داد: بخش دوم این رویداد شامل 8 کارگاه  تخصصی و آموزشی خواهد بود که توسط مدرسین بین‌المللی برگزار خواهد شد و برای تمامی کارگاه‌ها گواهی مجزا به حاضرین تعلق می‌گیرد.
از بین کارگاه‌ها می‌توان به نقش اسپا در صنعت گردشگری، راه‌های افزایش درآمد در اسپاها، منابع انسانی، خدمات ماساژ بایو انرژیک، ماساژ آیورودا و... اشاره کرد.
وی افزود: سومین بخش این رویداد، مسابقه‌ی گروهی بین ماساژورها خواهد بود که این بخش برای اولین بار در جهان اتفاق می‌افتد. هر تیم حدود بیست دقیقه فرصت دارد که تکنیک‌ها و تاکتیک‌های خود را به نمایش بگذارد.
در این بخش علاوه بر داوران، تماشاچی‌ها نیز به شرکت‌کنندگان امتیاز می‌دهند. این بخش فرصت بی‌نظیری برای برندسازی تیم‌های ماساژ و حتی افراد خواهد بود. از طرفی مدیران هتل‌ها و اسپاهای مطرح و ... از نزدیک با تکنیک‌ها آشنا شده و فرصت انتخاب بهترین تیم‌های همکار را برای اسپا یا هتل خود در تمام کشورها خواهند داشت.

photo_2023-01-22_20-21-49.jpg
این متخصص صنعت ماساژ و اسپا در توضیح چهارمین بخش مسابقه‌ گفت: این بخش شامل مسابقات انفرادی است که طبق روال مسابقات جهانی و با همان پروتکل‌ها در چند فیلد تخصصی مثل ماساژ سوئدی، ورزشی، تای، رفلکسولوژی، ماساژ صورت و... برگزار می‌شود. این مسابقه در دو بخش مجزا برای خانم‌ها و آقایان برگزار خواهد شد و برای هر بخش، رتبه‌های اول تا سوم به طور جداگانه تعیین می‌گردد.
مدیر گلدن راما اسپا افزود: بخش پنجم و آخرین بخش این رویداد، حضور اسپانسرها و نمایشگاه جانبی است که به دلیل تنوع حضور اسپانسرها بسیار جذاب طراحی شده است. انواع محصولات مرتبط با اسپا، داروهای گیاهی، شرکت‌های مرتبط با گردشگری، آژانس‌های برگزار کننده‌ی تورهای سلامت، مراکز تندرستی، آموزشگاه، انواع تجهیزات و ملزومات اسپاها و هتل‌ها در این بخش حضور دارند و به ارائه محصولات خود خواهند پرداخت.
مدیر ایرانی این رویداد بین‌المللی در ادامه گفت: علاوه بر این بخش‌ها، سخنرانی‌های بسیار متنوعی وجود دارد که افراد متخصص و صاحب نظر از کشورهای ایران، تایلند، مونته نگرو، فیلیپین، آلمان، انگلیس، هند، ترکیه و... به سخنرانی و برگزاری پنل‌های پرسش و پاسخ خواهند پرداخت و این رویداد را به رویدادی بسیار پربار از لحاظ علمی تبدیل خواهند کرد.

لازم به ذکر است این ایونت با رویکرد حلال و با رعایت تمام پروتکل‌های اسلامی و عرفی برگزار می‌شود که این امر همچون سال گذشته این رویداد را از همه رویدادهای مشابه متمایز می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 14979