دفن جسد پدر در بیابان بخاطر حقوق بازنشستگی

شنبه،۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷
دفن جسد پدر در بیابان بخاطر حقوق بازنشستگی

گروه اجتماعی/ حوادث - فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم از دستگیری پسر جوانی که به خاطر قطع نشدن حقوق بازنشستگی پدرش، پس از فوت جسدش را به بیابان‌های پرند انتقال داده بود خبر داد.

به گزارش پیام ایران،‌ سرهنگ علی زنگنه با اشاره به کشف مرگ مرموز در پرند اظهار داشت: رسیدگی به این پرونده از وقتی شروع که مرگ مرموز مرد سالخورده‌ای در یکی از محلات شهر پرند روی میز کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله تیم ویژه‌ای از مأموران پلیس آگاهی شهرستان رباط‌کریم رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم در ادامه گفت: مأموران پلیس آگاهی در تحقیقات گسترده خود به پسر جوان مقتول مشکوک و وی را تحت بازجویی‌های مستمر قرار دادند تا اینکه در نهایت وی لب به اعتراف گشود و پرده از اقدام غیرانسانی خود برداشت.

سرهنگ زنگنه بیان کرد: متهم در بازجویی‌ها عنوان کرد که حدود 10 روز پیش پدرش به دلیل بیماری در منزل فوت کرده بود و برای اینکه حقوق بازنشستگی پدرش قطع نشود، پس از 2 روز، جسد پدرش را نیمه‌های شب، به بیابان‌های اطراف شهر پرند منتقل و دفن کرده است.

فرمانده انتظامی رباط‌کریم در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات در خصوص کشف زوایای پنهان پرونده و کشف جسد همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 15180