ایران 0 - اسپانیا 1 | تنها یک گل سهم تمام ستارگان اسپانیایی

پنج شنبه،۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶
ایران همچنان امیدوار به صعود است
ایران 0 - اسپانیا 1 | تنها یک گل سهم تمام ستارگان اسپانیایی

گروه ورزش - جام جهانی - در دومین دیدار دور دوم بازی های  گروه B رقابت‌ها شیرمردان فوتبال ایران مقابل اسپانیا صف آرایی کردند.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، تیم ملی کشورمان در اولین بازی خود برابر مراکش توانست 3 امتیاز حیاتی را بدست آورد و اسپانیا نیز در اولین بازی خود برابر پرتغال به تساوی 3-3 رسید.

بازی بین ایران و اسپانیا از ساعت 22:30 به وقت تهران آغاز شد و نکته جالب این بود که بانوان ایرانی نیز توانستند به همراه خانواده از ورزشگاه آزادی به طور مستقیم نظاره گر این بازی باشند.

در نیمه نخست اسپانیا مطابق معمول با پاس کاری‌های کوتاه تو و زمین را در اختیار داشت و حملاتی را روی دروازه ما طراحی کرد ولی دفاع تیمی و خوب و جانانه بچه ها مانع از ایجاد موقعیت جدی در این نیمه شد. تیم ما نیز یکی دو موقعیت نصفه و نیمه داشت که راه به جایی نبرد. ولی تیم ملی با ارائه یک بازی حساب شده و دقیق و منطقی توانست نیمه اول را با نتیجه 0-0 مساوی به پایان برساند و اجازه ندادند که ستاره‌های میلیاردی اسپانیا راه به جایی ببرند.

در نیمه دوم اسپانیا با تغییر تاکتیک به نوع دیگری به دروازه ما نزدیک شد تا در دقیقه روی دفع توپ رامین رضائیان توپ به پای کاستا خورد و درون دروازه جای گرفت.

در ادامه تیم ایران جلو کشید و توانست به دروازه اسپانیا نزدیک شود و یکی دو موقعیت خوب داشت و روی یک ضربه ایستگاهی سعید عزت اللهی دروازه اسپانیا را باز کرد ولی این گل به خاطر آفساید سعید با VAR مردود اعلام شد.

در ادامه ایرلن باز هم حملاتی داشت و روی یک ارسال چیزی نمانده بود طارمی دروازه را باز کند ولی یک گام کم آورد و به توپ نرسید. در دقیقه 69 نیز کاپیتان حاج صفی به علت مصدومیت زیمین بازی را ترک کرد و به جای او میلاد محمدی وارد زمین شد. علیرضا جهانبخش آقای گل لیگ هلند نیز به جای کریم انصاری فرد به زمین آمد.

در ادامه بچه ها جانانه بازی کردند و روی یک صحنه وحید امیری توپ را از بین پاهای پیکه عبور داد و با یک سانتر روی سر طارمی فرود آورد و چیزی نمانده بود تا گل مساوی به ثمر برسد ولی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید. ما باختیم ولی جانانه و دلاورانه مقابل اسپانیای بزرگ بازی کردیم. با این نتیجه ما هنوز هم امیدوار به صعود در بازی آخر هستیم.

در دیدار آخر اسپانیا با مراکش و ایران با پرتغال دیدار خواهد کرد و ایران برای صعود باید در مقابل پرتغال پیروز شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1642