عربستان 2 - مصر 1 | برد بی فایده عربستان در یک بازی تشریفاتی به کمک VAR مشکوک

دوشنبه،۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
عربستان 2 - مصر 1 | برد بی فایده عربستان در یک بازی تشریفاتی به کمک VAR مشکوک

گروه ورزش - جام جهانی - در دومین دیدار همزمان دور سوم بازی‌های گروه A عربستان و مصر که هر دو از دور رقابت‌ها حذف شده بودند به مصاف هم رفتند.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، عربستان در اولین دیدار خود با 5 گل مغلوب میزبان؛ یعنی روسیه شد و در بازی دوم با یک گل از اروگوئه شکست خورد. مصر نیز که در اولین بازی محمد صلاح را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشت با 1 گل از اروگوئه شکست خورد و در بازی دوم نیز 3 بر 1 بازی را به روسیه واگذار کرد.

ویدئو خلاصه بازی‌های دوتیم را ببینید:

خلاصه بازی روسیه 5 - عربستان 0 

خلاصه بازی اروگوئه 1 - عربستان 0

خلاصه بازی روسیه 3 - مصر 1

خلاصه بازی مصر0 - اروگوئه 1

در نیمه نخست بازی و در دقیقه 22 محمد صلاح، ستاره مصری ها  روی جا ماندن دفاع عربستان با یک ضربه چیپ دروازه عربستان را باز کرد. در ادامه باز هم مصر یکی دو موقعیت روی هنر بازی محمد صلاح  داشت ولیهیچ کدام  تبدیل به گل نشدند. عربستان نیز موقعیت‌هایی داشت ولی دفاع مصری‌ها خیلی خوب از خود مقاومت نشان دادند. در دقیقه 39 عربستان فرصت داشت تا با پنالتی که داور برایشان روی هند بازیکن مصر گرفت گلزنی کنند ولی فهد الموالد بازیکن عربستان موفق به این کار نشد و دروازبان 45 ساله مصر این توپ را مهار کرد. در دقیقه 47 باز هم داور برای عربستان پنالتی گرفت که با بازبینی توسط VAR این تصمیم را تایید کرد و سلمان فرج این توپ را وارد دروازه مصر کرد. بازی در نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت.

در نیمه دوم دو تیم کم و بیش حملاتی داشتند ولی دروازه هیچ کدام باز نشد اما در دقیقه 95 سالم الدوساری گل پیروزی بخش عربستان را به ثمر رساند.   این نتیجه نیز تفاوتی به حال عربستان ایجاد نکرد و هر دو تیم آخرین بازی خود را به صورت تشریفاتی در این جام انجام دادند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1724