نیجریه 1 - آرژانتین 2 | صعود سخت آرژانتین به لطف برد کرواسی مقابل ایسلند

چهارشنبه،۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶

گروه ورزش - جام جهانی - در سومین و آخرین دور بازی‌های گروه D جام جهانی 2018 تیم فوتبال نیجریه و آرژانتین در حالی با هم دیدار کردند که نیجریه با یک برد برابر ایسلند و یک باخت به کرواسی در رده دوم این گروه با 3 امتیاز قرار داشت و آرژانتین نیز با یک امتیاز از تساوی در برابر ایسلند در انتهای جدول قرار گرفته بود.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، مسی و آرژانتین در صورت برد مقابل نیجریه و عدم کسب امتیاز کامل توسط ایسلند و در صورت برد ایسلند در حالی که آرژانتینی ها بتوانند تفاضل گل بهتری نسبت به ایسلند داشته باشند، خواهند توانست به دور بعد صعود کنند. با این حال به نظر می رسد کار مسی و هم تیمی‌هایش مقابل نیجریه با انگیزه سخت باشد چرا که نیجریه در صورت تساوی با آرژانتین و عدم برد کرواسی توسط ایسلند در صورت تفاضل گل بهتر به دور بعد صعود خواهد کرد.

در نیمه نخست بازی آرژانتین خیلی زود در دقیقه 14 توسط لیونل مسی به گل برتری رسید تا امیدهایش برای ماندن در جام خیلی زود زنده شود. در ادامه آرژانتین کاملا بر بازی مسلط بود و روی یک فرار از دی ماریا و خطایی که روی او در پشت محوطه انجام شد آرژانتین صاحب یک موقیت شد که ضربه ایستگاهی مسی با دخالت دروازبان نیجریه به تیر دروازه این تیم برخورد کرد. نیمه نخست با همین نتیجه پایان یافت.

در نیمه دوم و در دقیقه 49 ویکتور موزس ضربه پنالتی که داور به سود نیجریه روی خطای ماسکرانو اعلام شده بود را تبدیل به گل کرد. در ادامه باز هم نیجریه موقعیت‌هایی داشت که تبدیل به گل نشد و در یک موقعیت مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه آرژانتین VAR پنالتی ای را تایید نکرد. 

اما در دقیقه 86 مارکوس روخو روی پاس ارسالی در محوطه جریمه با یک ضربه سرضرب توپ را وارد دروازه نیجریه کرد. با نتیجه همزمانی که رخ داد و ایسلند نتوانست کرواسی را شکست دهد، آرژانتین در جام باقی ماند و به عنوان تیم دوم پشت سر کرواسی راهی دور بعد شد.

انتهای پیام/

 

 

کد خبر: 1747