سوئد 0 - انگلیس 2 | طلسم 28 ساله عدم صعود انگلیس به نیمه نهایی شکست

شنبه،۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲
سوئد 0 - انگلیس 2 | طلسم 28 ساله عدم صعود انگلیس به نیمه نهایی شکست

گروه ورزش - جام جهانی - سومین بازی یک چهارم نهایی جام جهانی بین سوئد و انگلیس برگزار شد که انگلیس با حساب 2 بر صفر برابر سوئد راهی نیمه نهایی شد.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، سوئد به عنوان تیم نخست گروه F با 6 امتیاز بالای سر مکزیک و انگلیس به عنوان تیم دوم گروه بعد از بلژیک راهی دور یک هشتم شدند. در این مرحله سوئد توانست با نتیجه یک بر صفر سوئیس را از پیش رو بردارد و انگلیس هم در مقابل کلمبیا در وقت‌های قانونی به تساوی یک یک رسیدند و در ضربات پنالتی با درخشش پیکفورد دروازبان خود 4 بر 3 پیروز شد و توانست به 8 تیم پایانی راه یابد.

ویدئو خلاصه بازی‌های دو تیم در مرحله یک هشتم را ببینید:

خلاصه بازی سوئد 1 - سوئیس 0

خلاصه بازی کلمبیا 1 (3) - انگلیس 1 (4) ( بازی + پنالتی‌ها )

در نیمه اول بازی نسبتا پایاپای بود ولی انگلیس برتری نسبی داشتند و توانستند بهتر از سوئد توپ را به گردش درآورند و موقعیت‌هایی نیز ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه 30 بازی روی یک کرنر هری مگوایر با یک ضربه سر گل اول انگلیس را وارد دروازه سوئد کرد. در ادامه باز هم انگلیس تیم بهتر میدان بود ولی توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و نیمه نخست با همین نتیجه پایان یافت.

در نیمه دوم بازی بهتر از سوی هر دو تیم آغاز شد و در شروع بازی سوئد یک موقعیت خوب داشت ولی پیکفورد عالی واکنش نشان داد و مانع از این شد تا ضربه سر بازیکن سوئد تبدیل به گل شود. در ادامه باز هم انگلیس جلو کشید و فشارزیادی روی دروازه سوئدی‌ها آورد تا اینکه در دقیقه 59 دله آلی روی یک ارسال گل دوم را از بین دستان اولسون وارد دروازه کرد تا انگلیس برتری خود را به 2 گل افزایش دهد. در ادامه باز هم سوئدی‌ها موقعیت داشتند اما باز هم واکنش‌های عالی پیکفورد در دروازه انگلیس مانع از بازگشت سوئد به بازی شد.

در نهایت بازی دو تیم با همسن نتیجه تمام شد و انگلیس بعد از 28 سال توانست به جمع 4 تیم راه یابد و طلسم عدم صعود خود به این مرحله را بشکنند. 

انگلیس در نیمه نهایی باید به مصاف برنده بازی روسیه و کرواسی برود. این بازی امشب ساغت 22:30 به وقت ایران انجام می شود.

انتهای پیام/

 

کد خبر: 1905