سوئد 1 - سوئیس 0 | صعود سوئدی‌ها به جمع 8 تیم با گل به خودی حریف

سه شنبه،۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴
سوئد 1 - سوئیس 0 | صعود سوئدی‌ها به جمع 8 تیم با گل به خودی حریف

گروه ورزش - جام جهانی - در اولین دیدار از آخرین روز مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه، دو تیم سوئد و سوئیس به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، سوئد که به عنوان تیم نخست گروه F با کسب 2 برد و یک باخت و مجموعا با 6 امتیاز و سوئیس با یک برد و دو تساوی و با 5 امتیاز به مرحله یک هشتم رسیدند. سوئد که در گروه F رقیبی همچون آلمان را داشت و با اینکه مقابل این تیم شکست خورده بود اما با ارائه یک بازی خوب در دو دیدار دیگر و ضعف آلمان توانست به عنوان سرگروه به جمع 16 تیم پایانی برسد. سوئیس نیز که در گروه برزیل بود با تساوی برابر برزیل و برد صربستان در یک بازی زیبا و تساوی با کاستاریکا خود را به این مرحله رساند.

ویدئو خلاصه بازی‌های دو تیم در مرحله گروهی را می توانید در لینک‌های زیر مشاهده کنید:

خلاصه بازی‌های سوئد در مرحله گروهی:

خلاصه بازی سوئد 1 - کره جنوبی 0

خلاصه بازی آلمان 2 - سوئد 1

خلاصه بازی مکزیک 0 - سوئد 3

خلاصه بازی‌های سوئیس در مرحله گروهی:

خلاصه بازی برزیل 1 - سوئیس 1

خلاصه بازی صربستان 1 - سوئیس 2

خلاصه بازی سوئیس 2- کاستاریکا 2

در نیمه تخست، بازی خیلی محتاط و پیگیری شد و دو تیم به ویژه سوئد موقعیت‌های نصفه و نیمه ای داشتند اما دو تیم در نهایت بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم سوئد باز هم بهتر بازی را شروع کرد و به دروازه سوئیس نزدیک می شد تا اینکه در دقیقه 66 شوت فورسبرگ  با تغییر مسیری که در برخورد با پای مانوئل آکانجی مدافع سوئیس داشت وارد دروازه سوئیس شد و سوئد با یک گل پیش افتاد.

با این گل بازی مهیج تر دنبال شد و سوئیسی‌ها سعی کردند تا ل مساوی را بزنند و توانستند فشار زیادی روی دروازه سوئد بیاورند و در یک صحنه چیزی نمانده بود تا با یک ضربه سر توپ به گل تبدیل شود اما فورسبرگ بازیکن سوئد با پای خود توپ را از روی خط در آورد. سوئدی‌ها نیز تلاش کردند تا بتوانند با گلی دیگر پیروزی خود را تثبیت کنند و در ثانیه‌های پایانی بازی روی ضدحمله سوئد و با خطای بازیکن سوئیس داور پنالتی گرفت اما با VAR  مشخص شد که خطا بیرون محوطه بوده اما مایکل لانگ سوئیسی از بازی اخراج شد.

در نهایت این ضربه هم راه به جایی نبرد و سوئد به جمع 8 تیم پایانی پیوست و باید به مصاف برنده بازی کلمبیا و انگلیس که امشب برگزار می شود، برود

انتهای پیام/

کد خبر: 1861