پیش بازی فرانسه - بلژیک؛ شاید جذاب ترین بازی جام!!!

سه شنبه،۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
شاید جذاب ترین بازی جام!!!

گروه ورزش - جام جهانی - امشب و در جریان مرحله نیمه نهایی جام جهانی تقابل حساس و احتمالا جذاب بین دو تیم فرانسه و بلژیک را شاهد خواهیم بود. این بازی که از ساعت 22:30 به وقت تهران از شبکه 3 پخش می شود نخستین دیدار نیمه نهایی این رقابت‌هاست.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، تیم فوتبال فرانسه که توانسته است عملکرد خوبی را تا اینجا از خود به نمایش بگذارد با تکیه بر بازی روان خود و ستاره‌هایش این امید را دارد تا با از پیش روی برداشتن بلژیک بتواند به فینال رقابت‌ها و عنوان قهرمانی دست یابد. فرانسه در یورو 2016 نیز توانسته بود خوب تا فینال بیاید و حتی آلملن قهرمان جهان را نیز شکست داده بود،اما در فینال بازی را به پرتغال واگذار کرد و نتوانست باوجود استفاده از موقعیت میزبانی به قهرمانی در آن رقابت‌ها دست یابد.

پیش بازی فرانسه - بلژیک

فوتبال بلژیک هم در این سال‌ها سرمایه گذاری توانسته است ستاره‌های خوبی را به جهان فوتبال معرفی کند و با تکیه بر کادر فنی خوب و تیم یکدستی که دارند نمایش فوق العاده‌ای در این جام داشته اند و خیلی ها رای به قهرمانی این تیم در جام جهانی می دهند.

پیش بازی فرانسه - بلژیک

خروس‌ها و شیاطین سرخ اروپا هر دو راه نسبتا دشواری را برای رسیدن به نیمه نهایی طی کردند که می توان گفت را بلژیک کمی سخت تر بوده است.

نقاط قوت هر دو تیم را می توان در دروازبان‌ها و هافبک‌های هجومی و مهاجمان دو تیم دید. هر چند که فرانسه از دو دفاع مرکزی با کیفت خود یعنی رافائل واران ( رئال مادرید ) و ساموئل ام تی تی ( بارسلونا ) بهره می برد ولی بلژیک هم در این رقابت‌ها دفاع تیم و منسجمی را از خود نشان داده است، مخصوصا در بازی برابر برزیل در دقایق پایانی با وجود گلی که دریافت کردند اما خوب توانستند از گا‌های زده شان حراست کنند.

فرانسه قهرمان جام جهانی 1998 و یورو 2000 در مرحله گروهی با دانمارک، پرو و استرالیا هم گروه بود و کار چندان سختی برای صعود نداشت. فرانسوی‌ها در از 3 بازی گروهی خود توانستند 2 پیروزی برابر استرالیا و پرو و یک تساوی برابر دانمارک کسب کنند و به عنوان تیم نخست گروه C راهی دور یک هشتم شوند.

ویدئو خلاصه بازی‌های فرانسه در مرحله گروهی را ببینید:

خلاصه بازی فرانسه 2 - استرالیا 1

خلاصه بازی فرانسه 1- پرو 0

خلاصه بازی دانمارک 0 - فرانسه 0

در بین 16 تیم پایانی جام فرانسوی‌ها به مصاف تیم دوم گروه D یعنی آرژانتین پرستاره رفتند که در یک بازی پر افت و خیز و جنجالی و زیبا توانستند مسی و یاران پرآوازه او را با نتیجه 4 بر 3 شکست دهند و راهی 8 تیم پایانی جام شوند.

در مرحله بعد نیز خروس‌ها اروگوئه بدون کاوانی را که به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده بود با 2 گل شکست دادند تا خود را بار دیگر در بین 4 تیم برتر جام ببیند.

ویدئو خلاصه 2 بازی را ببینید:

خلاصه بازی فرانسه 4 - آرژانتین 3

خلاصه بازی اروگوئه 0 - فرانسه 2

در طرف مقابل بلژیک در گروه G با انگلیس مدعی، پاناما و تونس هم گروه بود و توانست با 3 پیروزی، قاطعانه خود را به یک هشتم جام برساند. در بازی آخر گروه که بین انگلیس و بلژیک بود، بلژیک با حضور ستاره‌هایش روی نیمکت توانست انگلیس را شکست دهد. البته گمانه زنی های از شکست عمدی انگلیس هم می شود چرا که آن طرف گراف مرحله حذفی جام آسان تر از طرفی است که بلژیک یا به نوعی تیم اول گروه در آن قرار دارد.

ویدئو خلاصه بازی‌های بلژیک در مرحله گروهی را ببینید:

خلاصه بازی بلژیک 3 - پاناما 0

خلاصه بازی بلژیک 5 - تونس 2

خلاصه بازی انگلیس 0 - بلژیک 1

در مرحله یک هشتم بلژیک به مصاف تیم دوم گروه H یعنی ژاپن رفت که توانست در یک بازی دشوار برابر ژاپنی‌های سخت کوش در ثانیه‌های پایانی صاحب یک پیروزی 3 بر 2 شود. بلژیک در این بازی در ابتدا با 2 گل از ژاپن عقب افتاده بود ولی توانست بسیار خوب به بازی برگردد و نتیجه را به سود خود عوض کند.

در یک چهارم نیزبا یک بازی تیمی و منطقی برزیل مدعی را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. چیزی که در این بازی به شدت مورد توجه بود قدرت مثلث هجومی بلژیک یعنی هازارد، کوین دی بروین و لوکاکو بود که روی ضد حملات توانستند ساختار تیمی و دفاعی برزیل را دچار مشکل کنند.

ویدئو خلاصه 2 بازی را ببینید:

خلاصه بازی بلژیک 3 - ژاپن 2

خلاصه بازی برزیل 1 - بلژیک 

بسیاری از تماشاگران و کارشناسان فوتبال این دو تیم را قوی ترین تیم‌های حاضر در جام می دانند و معتقدند برنده این بازی می تواند قهرمان جام باشد. 

بازی دو تیم در استادیوم زنیت آرنا شهر سن پترزبورگ روسیه در ساعت 19 به وقت محلی و 22:30 به وقت ایران انجام می شود. 

شاید جذاب ترین بازی جام!!!

برنده این دیدار در فینال بازی‌ها باید به مصاف برنده دیدار انگلیس و کرواسی برود و بازی رده بندی نیز بین بازنده دو بازی برای تعیین تیم سوم و چهارم جهان برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1948