وندی شرمن: در طول مذاکرات، ایمیل‌هایی درباره رابطه نامشروع همسرم دریافت کردم

يکشنبه،۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
وندی شرمن: در طول مذاکرات، ایمیل‌هایی درباره رابطه نامشروع همسرم دریافت کردم

گروه بین الملل- سرتیم مذاکره‌کنندگان هسته‌ای آمریکا با اشاره به برخی تهدیدها و چالش‌هایی که در طول مذاکرات با ایران از سر گذرانده گفت: «در خلال مذاکرات ایمیل‌هایی به دست من و دخترم می‌رسید که در آن می‌گفت در زمانی‌که من در حال مذاکره هستم، همسرم در اروپا یک رابطه نامشروع دارد. هرگز نفهمیدم این ایمیل‌ها از کجا به دست من رسید.»

به گزارش پیام ایران، «سی بی اس» در گزارشی با اشاره به سابقه «وندی شرمن» مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای آمریکا در مذاکرات با ایران نوشت: «وندی شرمن» چهار سال خود را در مذاکره با ایران و رهبران جهان صرف کرد و در وزارت خارجه آمریکا به عنوان هماهنگ‌کننده سیاست‌ها در امور کره شمالی در دولت کلینتون خدمت کرده است.

کتاب جدید او تحت عنوان « برای افراد ضعیف ممنوع؛ درس‌هایی از شجاعت، قدرت و مقاومت» منتشر شده است.

در این کتاب او توضیح می‌دهد که چطور افراد می‌توانند آنچه را آموخته‌اند در مذاکرات سطح بالا به کار بگیرند و به چیزی که در زندگی می‌خواهند برسند.

«شرمن» در گفت‌وگو با بخش «سی بی اس مورنینگ» روز جمعه گفت: من فکر می‌کنم آنچه می‌خواهم مردم بدانند این است که بر اینکه یک مذاکره خوب داشته باشیم و یک دیپلمات خوب باشیم، باید شجاع باشیم و بتوانیم مقاومت کنیم. باید بدانید که یک تیم در اطراف خود دارید. درست مثل زمانی که می‌دانید خانواده‌تان اطرافتان هستند، من یک ازدواج ۳۱ ساله دارم دلیل آن هم این است که می‌دانیم از هم چه می‌خواهیم.

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کد خبر: 2741