سرمربی پرده گوش ملی‌پوش وزنه‌برداری را پاره کرد!

دوشنبه،۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
سرمربی پرده گوش ملی‌پوش وزنه‌برداری را پاره کرد!

گروه ورزشی- محمد براری همین حالا در بیمارستان به سر می‌برد.

محمدرضا براری وزنه بردار ملی پوش ایرانی خبر عجیبی داده است. او گفته در حین مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان، پرده گوشش پاره شده است. براری در این باره می گوید: «زمانی که حرکات دو ضرب را می‌خواستیم آغاز کنیم برخواه سرمربی تیم ملی روی صورتم ضربه زد، اما همین موضوع باعث شد که پرده گوش من پاره شود و دچار سرگیجه شدیدی شدم بطوری که نمی‌توانستم تعادلم را حفظ کنم. حتی به خورشیدی مربی تیم ملی هم گفتم دچار سرگیجه شدیدی شدم برای من آب میوه بیاورد. با این حال تمام تلاشم را کردم که وزنه‌هایم را بزنم. انتظار داشتم که برخواه پیگیر کار من باشد و حداقل به من بگوید که اکنون چه کاری باید انجام دهم چون من در حین مسابقات جهانی دچار این مشکل شدم و نه تنها مدالم از دستم رفت که با نقص عضو از مسابقات جهانی برگشتم.»

براری دقایقی قبل هم  گفت: «همین حالا در بیمارستان هستم تا جراحی کنم. شدت ضربه به قدری زیاد بوده که پرده سمت چپ گوشم 80 درصد پارگی داشته است.»

واکنش برخواه به پاره شدن پرده گوش ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران

سرمربی تیم ملی وزنه برداری می گوید از روی عمد باعث پاره شدن پرده گوش براری نشده و از او حلالیت طلبیده است و باز هم عذرخواهی می کند.

 محمد حسین برخواه درباره پاره شدن پرده گوش محمدرضا براری در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان بیان کرد: زمانی که براری حرکت اول دوضرب را از دست داد باید او را از لحاظ ذهنی برای انجام حرکت دوم آماده می کردیم تا دوباره روی تخته برود چون اگر حرکت دوم را هم از دست  می داد ممکن بود اتفاق بازی های آسیایی تکرار شود و ما این را نمی خواستیم. از این رو قبل از اینکه برای حرکت دوم روی تخته برود، میخواستیم او را  آماده کنیم تا هوشیار شود و روی صحنه برود از طرفی زمان هم کم بود. حرکتی هم که به صورت وزنه برداران می زنند بین مربیان مرسوم است  اما متاسفانه گوش براری آسیب دید. من از او حلالیت طلبیدم و باز هم عذرخواهی می کنم ان شاءالله که مشکل خاصی برای او پیش نیامده باشد.

برخواه در مورد گلایه براری مبنی بر انکه انتظار داشت که او پیگیر وضعیتش باشد، تصریح کرد: من به او سر زدم و از او حلالیت طلبیدم و به او هم گفتم که از لحاظ شرعی یا باید من را حلال کند و یا باید دیه پرداخت کنم. البته قطعا من تعمدی در این کار نداشتم و دوست داشتم براری با شرایط خوبی روی صحنه مسابقات برود اما درمانش را  باید از طریق متخصصان این کار پیگیری کند.

او افزود: رقابت دسته 109 کیلوگرم سنگین  و به قدر حساسی بود که نورالدینوف ازبک حذف شد. براری هم در این مسابقه عملکرد قابل قبولی داشت و توانست مقام ششم جهان را به دست آورد و او کمک بزرگی به تیم ملی برای کسب امتیازات تیمی کرد.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا/خبرآنلاین

کد خبر: 4190