تهیه‌کننده «دستپخت»: لحن‌مان اشتباه بود، عذرخواهی می‌کنیم

سه شنبه،۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵
حرف‌های سیدوحید حسینی درباره ویدئوی توهین‌آمیز برنامه‌اش
تهیه‌کننده «دستپخت»: لحن‌مان اشتباه بود، عذرخواهی می‌کنیم

گروه اجتماعی- سیدوحید حسینی، تهیه‌کننده و مجری برنامه «دستپخت» با قبول این‌که لحن بدی در برنامه داشته است، می‌گوید از مردم عذرخواهی می‌کند. او بر این باور است که می‌خواهد صداقت را در راستای تبلیغ سبک زندگی ایرانی و اسلامی در برنامه رواج دهد.

روش‌مان را تغییر نمی‌دهیم اما لحن‌مان را عوض می‌کنیم

تهیه کننده دستپخت گفت: «ما تلاش می‌کنیم این لحن را دیگر در برنامه نداشته باشیم. روش‌مان را تغییر نمی‌دهیم اما با این لحن ادامه نمی‌دهیم و حتما آن را مودب‌تر می‌کنیم تا نه به رسانه توهین شود، نه تلویزیون و نه به هر کدام از هموطنان و عزیزان شرکت‌کننده در برنامه.»

توهین+دستپخت.jpg

محبوب هستیم و عذرخواهی می‌کنیم

حسینی می‌گوید: «خدشه را باید تعریف کرد، همین خانم شرکت‌کننده الان در این مجموعه آموزش می‌بینند و کار می‌کنند، از اساتید یاد می‌گیرند؛ کاری که باید برای آن ۳۰-۴۰ میلیون هزینه کند. البته ما نمی‌گوییم چون پول نمی‌گیریم هر چیزی که دلمان می‌خواهد را می‌توانیم بگوییم، اینطور نیست ولی معتقدم خدشه این نیست. وقتی من مجری یا کارشناس مدام جوانب احتیاط را رعایت می‌کنم، پیشرفتی صورت نمی‌گیرد. ما نمی‌خواهیم بگوییم پیشرفت با بد لحنی باشد و مخالف این هستیم، در برنامه چهارشنبه این هفته هم حتما از مردم عذرخواهی خواهیم کرد. اینقدر برنامه ما محبوب هست که من عذرخواهی کنم. اما نکته‌ای که وجود دارد این است ما این بچه‌ها را به صورت رایگان در این برنامه تربیت می‌کنیم و آموزش آشپزی به آنها می‌دهیم تا آشپزهای متخصصی شوند. تلاش ما در برنامه این است که آشپزی جدی گرفته شود.»

او در پایان نیز می‌گوید: «البته امیدوارم هیچ کدام از این حرف‌ها حمل بر این نشود که ما بگوییم آن لحن خوب است، آن لحن بد بود و تکلیف‌مان را با آن روشن کردیم و قرار بر عذرخواهی هم شد.»

انتهای پیام/

منبع: خبرآنلاین

کد خبر: 4326