توزیع گوشت تنظیم بازاری در میادین میوه‌وتره‌بار متوقف شد

دوشنبه،۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۴
وقتی قشر آسیب پذیر نادیده گرفته می شود
توزیع گوشت تنظیم بازاری در میادین میوه‌وتره‌بار متوقف شد

گروه اقتصادی- توزیع گوشت تنظیم بازار در سازمان میادین و همچنین فروشگاه‌های زنجیره‌ای متوقف شد.

مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین گفت:  توزیع گوشت تنظیم بازار در سازمان میادین، شهروند، رفاه و اتکا متوقف شد.

شهرام جباری‌زادگان درباره توقف توزیع گوشت تنظیم بازار در میادین میوه و تره‌بار  در تهران ، اظهار کرد: متاسفانه از صبح امروز و بدون اطلاع قبلی به سازمان میادین، توزیع گوشت تنظیم بازار متوقف شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که علت توقف توزیع چه موضوعی است،گفت: در این ارتباط هیچگونه اطلاع رسانی نشده است و بر اساس گزارشاتی که در اختیار داریم، توزیع گوشت حتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای از جمله شهروند، رفاه و اتکا نیز متوقف شده است.

مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین افزود: روزانه 20 تا 30 تن گوشت از طریق شرکت پشتیبانی امور دائم وابسته به وزارت  جهاد کشاورزی در اختیار سازمان میادین قرار می‌گرفت که از امروز این توزیع متوقف شد.

سرگردانی مردم

بر اساس گزارش خبرنگار پیام ایران از فروشگاه های زنجیره ای، اقشار مختلف مردم با ابراز ناراحتی از توقف پخش اجناس تنیم بازاری، خواستار از سرگیری توزیع این اقلام شدند.

یکی از بازنشستگان به خبرنگار ما گفت: مسوولان به فکر اقشار ضغیف و آسیب پذیر نیستند. ای کاش آنها  به جای ما بودند تا کمی از حال ما با خبر می شدند.

وی گفت: من با 1 میلیون تومان حقوق و خانه اجاره ای چگونه می توانم برای 1 کیلو گوشت 120 هزار تومان بپردازم. امیدوارم صدای ما به گوش مسوولان برسد و بیشتر به ما رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 6175