تابعیت این کشورها را می شود خرید! + هزینه

چهارشنبه،۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶
تابعیت این کشورها را می شود خرید! + هزینه

گروه گردشگری- بسیاری از کشورهای جهان برای دادن اقامت به شهروندان سایر کشورها در صورت انجام سرمایه گذاری و یا خرید ملک شرایط خوبی را فراهم کرده اند و پس از این کار و طی مراحلی شخص می تواند شهروند کشور مذکور به شمار آید.

با توجه به بحران مهاجرت و رأی بریتانیایی ها برای خروج از اتحادیه اروپا در ماه ژوئن گذشته، بدون شک درخواست ها برای اقامت در کشورهای اروپایی دیگر افزایش یافته و اکنون نیز شاهد این موضوع هستیم.

در مطالعه ای که توسط موسسه ی مشاوره اقامت و شهروندی «هنلی و شرکا» صورت گرفته تمامی پیشنهادات شهروندی و اقامت در کشورهای جهان و به خصوص کشورهای غربی بررسی شده و این کشورها بر اساس ارزش، کیفیت و اعتبار پیشنهادها و شرایطشان برای ارائه ی اقامت به شهروندان دیگر کشورها رده بندی شده اند. در ادامه ۱۲ کشور اروپایی که در این فهرست راحت ترین و کم هزینه ترین روش ها را برای دادن اقامت به مهاجران و شهروندان سایر کشورها فراهم کرده اند به شما معرفی خواهیم کرد.

۱۲- بلغارستان

blgrstn.jpg

خرید اوراق قرضه از دولت بلغارستان به ارزش حدود ۵۰۰٫۰۰۰ یورو به مدت ۵ سال برای گرفتن اقامت در این کشور کافی خواهد بود.

۱۱- یونان

ywnn_0.jpg

بعد از دریافت ویزای موسوم به «ویزای دی» (D) سرمایه گذاران می توانند برای دریافت اقامت در این کشور بعد از خرید املاک با ارزش کل ۲۵۰٫۰۰۰ یورو اقدام کنند.

۱۰- قبرس

qbrs.jpg

این جزیره مدیترانه ای تنها ۱۲٫۵ درصد از کسب و کار کسانی که در این کشور اقامت دارند مالیات اخذ می کند و برای دریافت اقامت باید ملکی به ارزش دستکم ۳۰۰٫۰۰۰ یورو در این کشور خریداری نمایید.

۹- موناکو

mwnkhw.jpg

ساکنان این کشور برای درآمد خود هیچ مالیاتی پرداخت نمی کنند و مالیات تنها به سرمایه یا ثروت تعلق می گیرد و دارندگان اقامت این کشور می توانند بدون ویزا به تمامی کشورهای عضو حوزه ی شینگن سفر نمایند.

۸- جرسی

jrsy.jpg

این جزیره به دلیل مالیات ناچیز اعمال شده بر درآمد و آب و هوای خود بسیار مورد توجه قرار گرفته است. حداقل میزان سرمایه گذاری مورد نیاز برای گرفتن اقامت در این جزیره ۱۲۵٫۰۰۰ پوند در سال بوده و تنها برای کسانی امکان پذیر است که سالانه درآمدی بالغ بر ۶۲۵٫۰۰۰ پوند داشته باشند.

۷- بریتانیا

brytny.jpg

شاید بریتانیا کشور ارزانی نباشد اما بدون شک یک مقصد جذاب برای خانواده های ثروتمندی خواهد بود که به سیستم آموزشی و مدرسه ای خصوصی علاقه دارند. برنامه ی ارائه ی اقامت در این کشور درجه بندی شده و به ۲،۵ و ۱۰ میلیون پوند سرمایه گذاری نیاز خواهد داشت.

۶- لیتوانی

lytwny.jpg

برای بدست آوردن اقامت موقت لیتوانی باید ملکی به ارزش دستکم ۲۵۰٫۰۰۰ یورو در این کشور خریده و ۵ درصد نیز مالیات پرداخت نمایید.

۵- اسپانیا

spny.jpg

اسپانیا و پرتغال سیستم ارائه اقامت یکسانی دارند و با خرید یک ملک به ارزش ۵۰۰٫۰۰۰ یورو یا خرید ۲ میلیون یورو اوراق قرضه دولتی می توان اقامت این کشور را دریافت کرد.

۴- مالت

mlt.jpg

مالیات در این کشور برای افراد دارای اقامت دائمی در این کشور ۱۵ درصد است و با خرید ملکی به ارزش ۲۷۵٫۰۰۰ یورو می توان اقامت این کشور را دریافت کرد.

۳- پرتغال

prtgl.jpg

برای دریافت اقامت در کشور پرتغال می توان کسب و کاری راه انداخته و ۱۰ مورد شغل ایجاد کرد، یا مبلغ۱ میلیون یورو در بانک مرکزی این کشور سرمایه گذاری کرد و یا ملکی به ارزش ۵۰۰٫۰۰۰ یورو خریداری نمود.

۲- بلژیک

bljykh-1.jpg

دریافت اقامت در کشور بلژیک تنها دو ماه طول خواهد کشید و یافتن کار در این کشور خود به منزله ی دریافت اقامت خواهد بود بدون این که نیازی به سرمایه گذاری باشد.

۱- اتریش

trysh.jpg

اتریش ۱۰ نوع متفاوت از اقامت را ارائه می دهد که به سرمایه گذاری نیاز نداشته و دارندگان اقامت این کشور می توانند آزادانه به کشورهای عضو حوزه ی شینگن سفر کنند.

انتهای پیام/

منبع: rooziato

کد خبر: 6222