رسمی: سولسشر سرمربی دائمی منچستریونایتد شد

پنج شنبه،۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶

گروه ورزش - اوله گنار سولسشر رسماً با امضای قراردادی سه ساله به عنوان سرمربی دائمی منچستریونایتد منصوب شد. سولسشر از ماه دسامبر به عنوان سرمربی موقت، هدایت یونایتد را به عهده داشت.

رسمی: سولسشر سرمربی دائمی منچستریونایتد شد

دقایقی پیش رسماً اعلام شد که اوله گنار سولسشر با امضای قراردادی سه ساله به عنوان سرمربی دائمی منچستریونایتد منصوب شده است. این قرارداد بعد از دوران حضور موفق او به عنوان سرمربی موقت یونایتد امضا شد.

ابتدا قرار بود سولسشر تا پایان فصل جاری به عنوان سرمربی موقت به کار در باشگاه منچستریونایتد ادامه دهد اما عملکرد موفق او در این مدت باعث شده تا مدیران ارشد یونایتد در نهایت به این نتیجه برسند که با او قراردادی دائمی تنظیم کنند.

سولسشر و اد وودوارد، نایب‌رئیس منچستریونایتد با حضور در مقابل خبرنگاران این خبر را رسماً تایید کردند.

سولسشر بعد از اعلام امضای قرارداد سه ساله او با باشگاه منچستریونایتد و منصوب شدنش به عنوان سرمربی دائمی باشگاه به خبرنگاران گفت:" من از اولین روزی که به اینجا وارد شدم در این باشگاه خاص احساس کردم در خانه خودم هستم. بازیکن منچستریونایتد بودن برای من افتخار بود و شروع دوران مربی‌گری‌ام در این باشگاه را هم برای خودم افتخار به حساب می‌آورم".

سرمربی دائمی جدید منچستریونایتد در ادامه گفت:" چند ماه گذشته برای من تجربه بی‌نظیری بوده. می‌خواهم از همه مربی‌ها، بازیکنان و کادر فنی به خاطر کاری که تا اینجا با هم انجام دادیم تشکر کنم. این شغلی است که من همیشه رویای آن را در سر داشتم و از اینکه به من فرصت داده شده تا رهبری این باشگاه را به صورت دائمی در اختیار داشته باشم فوق‌العاده هیجان‌زده هستم. امیدوارم موفقیت باشگاه تداوم داشته باشد، موفقیتی که هواداران بی‌نظیر ما استحقاقش را دارند".

سولسشر نروژی موفق شده با شکست دادن پاری سن ژرمن، یونایتد را به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان برساند. او علاوه بر این منچستریونایتد را به یکی از مدعیان قرار گرفتن در جمع چهار تیم اول جدول لیگ برتر انگلیس تبدیل کرده. سولسشر تا پیش از شکست در مقابل آرسنال در اوایل ماه مارس، به عنوان سرمربی موقت یونایتد 12 بازی بدون شکست را پشت سر گذاشته بود.

اد وودوارد، نایب‌رئیس باشگاه منچستریونایتد هم بعد از معرفی سولسشر به عنوان سرمربی دائمی یونایتد گفت:" اوله از زمانی که در ماه دسامبر به عنوان مربی موقت به باشگاه آمد نتایجی بدست آورد که به خودی خود گویا هستند".

وودوارد در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" علاوه بر عملکرد و نتایج، اوله با خود تجربیات گرانبهایی به تیم هدیه داده. او هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی تجربه کار در یونایتد را دارد و از این گذشته تمایل دارد به بازیکنان جوان فرصت بدهد. اوله در عین حال درک بسیار بالایی از فرهنگ این باشگاه دارد. همه اینها نشان می‌دهد او برای هدایت منچستریونایتد در آینده بهترین گزینه است".

انتهای پیام/

منبع: ورزش سه

کد خبر: 6375