مانچینی، سرمربی جدید آتزوری

سه شنبه،۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷

گروه ورزش - فوتبال جهان - بر اساس گزارش رسانه های ایتالیا، «روبرتو مانچینی» برای هدایت تیم ملی فوتبال ایتالیا با مسئولان فوتبال این کشور به توافق رسیده است.

به گزارش روز سه شنبه تارنمای خبری اسکای نیوز، مانچینی که دوشنبه شب با مسئولان فوتبال ایتالیا در رم دیدار کرد، هم اکنون هدایت تیم
«زنیت سن پطرزبورگ» را به عهده دارد و تا پایان فصل به این مسئولیت ادامه می دهد. قرار است تا روز 30 اردیبهشت (20ماه مه) انتصاب سرمربی جدید تیم اعلام شود. 
مانچینی سرمربی سابق اینترمیلان و منچسترسیتی، جزو گزینه های هدایت آتزوری بوده است. «کارلو آنچلوتی» اخیرا پیشنهاد سرمربیگری ایتالیا را رد کرد و با کنار رفتن او، مانچینی گزینه اصلی این مسئولیت محسوب می شد. 
گزارش رسانه های ایتالیا در حالی است که مانچینی شب گذشته تماس فدراسیون فوتبال ایتالیا با خود را رد کرده بود.
وی در عین حال با اذعان به جذابیت این مسئولیت، گفت: سرمربیگری تیم ایتالیا که یکی از بهترین تیم های جهان است، باعث افتخار است. 
بر اساس گزارش های منتشره، مانچینی قبل از دیدار دوستانه تیم ایتالیا مقابل عربستان سعودی در روز هفتم خرداد (28 ماه مه) کار خود را شروع می کند. 
روزنامه «کوریره دلو اسپورت» گزارش داد، مانچینی برای مذاکره در این باره، دیدار مخفیانه ای با مسئولان فوتبال ایتالیا داشته است. 
تیم ایتالیا کارزار ناموفقی در راه صعود به جام جهانی 2018 داشت و بعد از 60 سال برای اولین بار در این تورنمنت حضور ندارد. ماموریت مانچینی بازسازی تیم و صعود به جام ملت های اروپا (یورو 2020) خواهد بود. 

انتهای پیام/

کد خبر: 687