راهنمای خرید از بهترین مراکز کوش آداسی

يکشنبه،۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴
راهنمای خرید کردن از برخی از بهترین مراکز خرید کوش آداسی

گروه گردشگری- کوش آداسی یکی از شهرهای بندری ترکیه است که اکثر گردشگران این شهر را به سواحل آن می شناسند.

به گزارش پیام ایران به نقل از last second ، باید اعتراف کنیم که شهر کوش آداسی یکی از بزرگترین بازارهای خرید ترکیه نیز محسوب می شود. اگر جزو دوستداران خرید هستید پیشنهاد می کنیم به فروشگاه هایی که در این مقاله معرفی شده است، سر بزنید. البته در این بخش سعی کرده‌ایم محبوب‌ترین فروشگاه‌های شهر کوش آداسی را معرفی کنیم چرا که این شهر فروشگاه و مراکز خرید فراوانی دارد.

 

بوتیک تابستان (Butic Summer)

epw6pkbva9np6vix0pyhv0mexftrc4vy8gd5fwmv.jpeg

این فروشگاه در حدود 10 دقیقه‌ای بندر کوش آداسی واقع شده است. اینجا معدن کلاه گیس‌های دخترانه و پسرانه است. شاید در فروشگاه‌های دیگر نیز کلاه گیس‌های متنوعی به چشمتان بخورد اما اینجا طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و کیفیت‌های مختلف وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. رفتار کارکنان این فروشگاه به قدری دلپذیر است که گاهی اوقات دوست ندارید خرید را در جایی دیگری تجربه کنید.

 

Turkish Eyes

j8plewzojw8qvthlimx12j7lavjo9ymgzmcfj56l.jpeg

این فروشگاه یکی از برترین فروشگاه‌های خرید سوغاتی ترکی است. چشم زخم یا چشم ترکی یکی از نمادهای ترکیه محسوب می‌شود. چشم ترکیه دانه‌های شیشه‌ای به رنگ لاجوردی هستند که به اعتقاد ترک‌ها برای حفاظت از جان و مال افراد مفید است. در این فروشگاه علاوه بر چشم ترکی انواع سوغاتی‌های دیگر مانند درختان کوچک کریستالی نیز وجود دارد. این هدایا، بهترین سوغاتی برای دوستان و خانواده هستند.

 

چرم Perlmutt

puexofhtvx11uzg1wlnjmxz1pawqpkzh3lpdwgi3.jpeg

اگر به محصولات چرم علاقه دارید این فروشگاهبرای شما بهشت است. فروشگاه چرم Perlmutt یکی از بهترین فروشگاه‌های چرم در کوش آداسی است. در این فروشگاه انواع مختلفی از محصولات چرم با کیفیت‌ها و قیمت‌های مختلف وجود دارد. این فروشگاه در بازار بزرگ کوش آداسی واقع شده است. فروشگاه Perlmutt در بین برترین فروشگاه‌های سال 2018 سایت تریپ ادوایز بوده است.

 

بازار کوش آداسی (Kusadasi Market)

 

ofaurnxriuom7bo8wxapzlsjonwr3zdlw3htqeu2_0.jpeg

بازار کوش آداسی بازاری روباز در کنار تپه‌های کوچک شهر است که میوه‌ها و سبزیجات تازه در آنجا به فروش می‌رسد. در این بازار هر چه نیاز داشته باشید می‌توانید پیدا کنید.  در بخشی از بازار انواع مختلف ادویه با قیمت‌های بسیار پایین ارائه می‌شود. در بخشی دیگر از بازار برنج و انواع ماکارونی به فروش می‌رسد. قیمت محصولات در این بازار بسیار پایین است. البته کیفیت محصولات نیز متنوع است که اگر حوصله پیاده‌روی داشته باشید می‌توانید محصولاتی با قیمت بسیار مناسب پیدا کنید. 

 

بازار بزرگ (Grand Bazaar)

pbmo12xd959iuyyylehoahl4aytzcg9rxvlm73eu.jpeg

بازار بزرگ، بزرگترین بازار در کوش آداسی است که بیش از 5000 فروشگاه دارد و یکی از بزرگترین بازارهای ترکیه نیز محسوب می‌شود. خریداران می‌توانند هر چیزی از قبیل فرش، عتیقه، طلا و نقره یا چرم را در این بازار پیدا و خریداری کنند. بازار بزرگ هفت روز هفته باز و معمولا از ساعت 9 صبح تا نیمه شب فعال است. محصولات این بازار با قیمت بسیار پایین با کیفیت‌های مختلف هستند. اکثر فروشندگان بسیار صمیمانه و دلپذیر برخورد می‌کنند و قادر به صحبت کردن به چندین زبان مختلف هستند.

شما چه مراکز خرید دیگری را در کوش آداسی می‌شناسید که در این مطلب از آن‌ها نامی برده نشد؟ آن‌ها را به ما و دیگر همراهان لست‌سکند، معرفی کنید.

انتهای پیام/

 

کد خبر: 8027