افتتاح اولین"پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی"

سه شنبه،۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

گروه فناوری - رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی گفت: مجوز اولین پارک تخصصی در سطح کشور با عنوان "پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی" به جهاد دانشگاهی اعطا شد که امیدواریم تا پایان سال یا اوایل سال ۹۷ به‌طور رسمی افتتاح شود.

دکتر محمدصادق بیجندی در آئین افتتاح مرکز رشد فناوری‌های نوین سلامت جهاد دانشگاهی خوزستان که صبح امروز (یک‌شنبه، ۶ اسفندماه) برگزار شد، با بیان اینکه در گذر زمان رشد مجموعه جهاد دانشگاهی خوزستان و تلاش همکاران را دیده‌ام، اظهار کرد: معتقدم هر جا موفقیتی حاصل می‌شود یک تیم خوب، صمیمی و یک‌رنگ وجود دارد. امیدواریم با این همفکری، همراهی و هم‌اندیشی شاهد رشد روزافزون این مجموعه باشیم.

وی با ارائه‌ی گزارشی از وضعیت جهاد دانشگاهی در حوزه مراکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان، عنوان کرد: جهاد دانشگاهی به تعبیر مقام معظم رهبری یکی از رویش‌های مبارک انقلاب اسلامی است که در عمر ۳۷ ساله خود، به لطف خدای متعال و همت جهادگران و تلاش‌ها و حمایت‌های مدیران ارشد نظام به‌ویژه مقام معظم رهبری در جایگاهی قرار گرفته است که به‌عنوان یک‌نهاد انقلابی، واسطه‌ای و توسعه‌ای در مرزهای دانش به‌ویژه در حوزه علوم پزشکی در حرکت است.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

کد خبر: 876