آرمان سحرگاه امروز اعدام نشد ! ممکن است غزاله زنده باشد؟

چهارشنبه،۱۱ دي ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
دو قاضی از سه قاضی پرونده دچار شک شدند

گروه اجتماعی>حوادث - امروز در اولین ساعات روز قرار بود آرمان به دار آویخته شود، ولی دو نفر از سه قاضی که رای بر محکومیت آرمان به قتل عمد داده بودند، اعلام کردند برای آن‌ها در وقوع قتل، شک به وجود آمده است.

به گزارش  پیام ایران ، از آن جایی که آرمان مقابل قضاتی که او را محاکمه می‌کردند، هرگز اعتراف به وقوع قتل نکرد، شاهدی هم در لحظه قتل وجود نداشت و برخی نشانه‌ها ازجمله فقدان آثار خون بر آلت قتاله (میله بارفیکس) و ریخته شدن خون زیر فرش –نه روی فرش- حکایت از آن دارد که صحنه‌ای که اتفاق افتاده به صورت واضح مشخص نیست، و از همه مهمتر، هیچ جسدی پیدا نشده یا نشانه‌ای از مرگ حتمی غزاله نیست، قضات صادر کننده رای، دست نگه داشتند.

یکی از قضات پرونده در مصاحبه‌ای گفته از جمله مواردی که وکیل متهم ارائه کرده است «برگه‌ای از دانشگاه بود که صرف نظر از صحت آن نشان می‌داد که مقتول مرخصی تحصیلی گرفته است.»

علاوه بر این گفته شده که دفترچه بیمه او هم تمدید شده بود. حالا شاید تمدید دفترچه بیمه را فرد دیگری بتواند انجام دهد، اما مرخصی تحصیلی را فقط خود فرد باید بگیرد. این‌ها تردید ایجاد کرد که نکند مقتول زنده باشد.

در نتیجه با این ابهامات بود و با وجودی که گفته شده پدر و مادر غزاله از چند روز پیش نه در خانه را باز کردند تا به نصیحت کسانی که می‌خواستند آن‌ها از قصاص گذشت کنند گوش دادند و نه حاضر شدند تلفنی در این باره با کسی حرف بزنند، سرنوشت برای آرمان فرصتی داد تا باز هم زنده بماند بنابراین اجرای حکم بهه صورت موقت برای مدت ۳۰ روز، متوقف شده است.


بیشتر بدانید:

ماجرای آرمان و غزاله چه بود؟


روایتی دیگر

از سویی رکنا گزارش داد: پدر آرمان گفت خانواده محترم غزاله با رافت و عطوفت به آرمان مهلت یک ماهه دادند. امیدواریم در این مدت بتوانیم رضایت ایشان را کسب کنیم.

 خانواده غزاله سحرگاه امروز در محل اجرای حکم اعدام حاضر شده بودند و پس از انجام تشریفات قانونی اجرای حکم اعدام، آرمان پای چوبه دار رفت. هنوز از علت مهلت دادن برای اجرای حکم خبری ارسال نشده است.

وکیل آرمان چه گفت ؟

بنابر این گزارش، حسین شاملو احمدی یکی از وکلای آرمان ضمن تایید خبر فوق اعلام کرد بامداد امروز (چهارشنبه) خانواده محترم غزاله به آرمان یک ماه فرصت دادند و اجرای حکم موقتا متوقف شد.

وی افزود با تشکر و سپاس از خانواده غزاله که این محبت را در حق این جوان کردند امیدواریم بتوانیم به صلح و سازش برسیم و خانواده غزاله کار بزرگی انجام دادند که خانواده آرمان از لطف و مهربانی ایشان تشکر می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 9782