سقوط از ساختمان

سقوط از ساختمان
مرگ جوان پارکورباز با یک اشتباه محاسباتی حین پرش از ارتفاع
گروه بین الملل - پسر جوان 17 ساله ای در آنکارا مشغول انجام تمرینات ورزش پارکور بود که ناگهان حادثه تکان دهنده ای برایش رخ داد. هنگامی که او قصد پرش از پشت بام یک ساختمان به بام دیگری داشت با یک...
گروه جامعه - دختر نوجوان وقتی برای انداختن عکس سلفی به پشت بام خانه‌شان رفته بود ناگهان تعادلش را از دست داد و به پایین سقوط کرد. چند روز قبل بازپرس کشیک قتل پایتخت در جریان سقوط مرگبار دختر نوجوانی...
 دختر نوجوان از سقوط از طبقه چهارم جان سالن به در برد!
گروه جامعه - دختر ۱۳ ساله‌ای در حادثه سقوط از طبقه چهارم یک ساختمان مسکونی به طرز ناباورانه‌ای از این حادثه جان سالم بدر برد. به گزارش ایسنا، وقوع این حادثه ساعت ۲۰:۰۹ دقیقه عصر دیروز طی تماس تلفنی...

مرگ جوان پارکورباز با یک اشتباه محاسباتی حین پرش از ارتفاع +فیلم

مرگ جوان پارکورباز با یک اشتباه محاسباتی حین پرش از ارتفاع

گروه بین الملل - پسر جوان 17 ساله ای در آنکارا مشغول انجام تمرینات ورزش پارکور بود که ناگهان حادثه تکان دهنده ای برایش رخ داد.

هنگامی که او قصد پرش از پشت بام یک ساختمان به بام دیگری داشت با یک اشتباه محاسباتی موفق نشد خود را به ساختمان دیگر برساند و همین خطا مرگ او را رقم زد. بد نیست بدانید پارکور ورزشی است که توسط شخصی به نام " David Belle" اهل فرانسه ابداع شد. ورزشی هیجان‌انگیز که از آن با عنوان شهرنوردی نیز یاد می شود یا به عبارتی دیگر این نام به مجموعه فعالیت هایی اطلاق می شود که با شکلی منظم و هدفمند به منظور مقابله با موانع صورت می گیرند./yjc

"سلفی" جان دختر نوجوان تهرانی را گرفت

گروه جامعه - دختر نوجوان وقتی برای انداختن عکس سلفی به پشت بام خانه‌شان رفته بود ناگهان تعادلش را از دست داد و به پایین سقوط کرد.

چند روز قبل بازپرس کشیک قتل پایتخت در جریان سقوط مرگبار دختر نوجوانی از طبقه چهارم خانه‌اش در جنوب تهران قرار گرفت.
به‌دنبال اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد و در بررسی‌های صورت گرفته از خانواده دختر 15 ساله مشخص شد که او علاقه زیادی به عکس داشته است.

دختر نوجوان از سقوط از طبقه چهارم جان سالن به در برد!

 دختر نوجوان از سقوط از طبقه چهارم جان سالن به در برد!

گروه جامعه - دختر ۱۳ ساله‌ای در حادثه سقوط از طبقه چهارم یک ساختمان مسکونی به طرز ناباورانه‌ای از این حادثه جان سالم بدر برد.

به گزارش ایسنا، وقوع این حادثه ساعت ۲۰:۰۹ دقیقه عصر دیروز طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه ۹۵ را به محل حادثه واقع درنازی آباد، خیابان شیر محمدی رهسپار کرد.

به گفته محمدرضا شکیب مهر، فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک دختر ۱۳ ساله به علت نامعلومی از تراس طبقه چهارم ساختمان مسکونی ۴ طبقه‌ای به داخل حیاط منزل سقوط کرد ولی از این اتفاق به طرز عجیبی جان سالم به‌دربرد.

اشتراک در RSS - سقوط از ساختمان