قباد شیوا با روزهای کرونایی چه می کند؟

جمعه،۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
برگزاری نمایشگاه مجموعه پوسترهای قدیم و جدید قباد شیوا
قباد شیوا با روزهای کرونایی چه می‌کند؟

گروه فرهنگ و هنر -  قبادا شیوا، هنرمند گرافیست که این روزها همانند بسیاری دیگر از مردم جهان‌ برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خانه‌نشین شده است، از برگزاری نمایشگاه پوسترهای خود از قدیم تا جدید خبر می‌دهد.

به گزارش  پیام ایران ، این هنرمند درباره فعالیت این روزهای خود می‌گوید: مدتی است که در قرنطینه‌ خانگی هستیم، ولی همچنان قلم به دستم است و طراحی می‌کنم؛  از محیط اطرافم طرح می‌زنم و سعی می‌کنم اینچنین خودم را سرگرم ‌کنم.

شیوا همچنین از برگزاری نمایشگاهی از مجموعه آثار پوسترهای خود در بهار سال جاری خبر می‌دهد و می‌گوید: در صورتی که شرایط به حالت عادی بازگردد، تصمیم دارم که نمایشگاهی از مجموعه پوسترهایم از قدیم تا جدید برگزار کنم. این پیشنهاد از سوی گالری باروک مطرح شده و الان در حال تصمیم‌گیری هستیم.

این هنرمند گرافیست همچنین با اشاره به تعطیلی گالری‌ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، درباره برگزاری آنلاین نمایشگاه‌های هنری و فروش آثار، اظهار می‌کند: فکر نمی‌کنم این رویکرد چندان عملی باشد. آثار هنری باید حتما در نمایشگاه‌ها به نمایش گذاشته شوند تا همه بتوانند آثار را ببینند و سپس تصمیم به فروش بگیرند؛ مگر آنکه نقاش یک اثر هنری معروف باشد تا بتوان به صورت آنلاین آن را خریداری کرد.  در غیر این صورت باید نمایشگاه‌ها برگزار شوند و علاقه‌مندان آثار ببینند و سپس در صورت تمایل انتخاب و خریداری کنند.

unnamed.jpg

انتهای پیام/ ایسنا

کد خبر: 10886