هر 10 روز با موضوعی تازه در کنار شما هستم

پنج شنبه،۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۳
هر 10 روز با موضوعی تازه در کنار شما هستم

گروه کتاب آنلاین - جزایر مغز ما، نخستین کتاب نگارش آنلاین جهان است که درمورد تمام موضوعات و چالش هایی که در مغز انسان تحلیل و آنالیز می شود در حال نگارش دائمی است و در آن سعی خواهد شد تولید محتوا طبق پیشرفت علم و تازه های جهانی را گام به گام و همراه با مخاطبان فهیم به انجام رسیده و نفس به نفس شما همراهان عزیز همراه باشم.

نگارش آنلاین که به صورت سرهم تلفظ می شود نوعی تلاش نویسنده برای حفظ یا افزایش مخاطب فرهنگ کتاب خوانی و هم سو و همگام شدن در راستای عصر دیجیتال و قابل دسترس بودن همیشگی به انجام رسیده است. 

شما در این کتاب آنلاین با زوایای جدید از تمام مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و روانشناسی رو به رو خواهید شد و نویسنده به همراه شماری صاحب نظران و فوق تخصصان تراز اول هر حوزه در سطح بین المللی از سراسر جهان در مقام روایت تازه نکاتی را برای شما زیر ذره بین خواهیم برد.

جزایر مغز ما، حامل پیام های علمی و تحلیلی جامع است و شرط خلاصه نویسی یکی از اصول اصلی برای جذب مخاطب کاملا رعایت شده است.

هر ده روز با یک موضوع تازه کنار شما هستم و چالشی جدید را بررسی خواهیم کرد.

قیمت کتاب آنلاین جزایر مغز ما، برای ترویج فرهنگ کتاب خوانی و نزدیک تر شدن افراد به مطالعه رایگان است و تنها روش پرداخت و حمایت شما از این کتاب نگارش آنلاین معرفی به دوستان و آشنایان به انجام خواهد رسید.

سیاوش عباسی

کد خبر: 14854