۲  فوتی و ۲۱ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران

پنج شنبه،۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۱
۲  فوتی و ۲۱ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران

گروه اجتماعی -  رئیس اورژانس آذربایجان‎ غربی: اتوبوس حامل خبرنگاران رسانه‎ های کشور که برای بازدید از تونل کانی سیب به آذربایجان‎ غربی سفر کرده بودند، در نزدیکی نقده واژگون شد. در این حادثه، ۲۱ نفر مصدوم شده و متاسفانه ۲ نفر نیز جان خود را از دست داده‎اند.

به گزارش  پیام ایران ‏، سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: با دعوت ستاد احیای دریاچه ارومیه از صبح امروز تور رسانه‌ای برای بازدید از پروژه‌های عمرانی این ستاد آغاز شد.

 گروه اعزامی از تهران پس از رسیدن به ارومیه با اتوبوس تهیه شده توسط اداره‌کل محیط زیست استان آذربایجان غربی برای بازدید از تونل زاب در شهرستان پیرانشهر اعزام شدند.

 ظهر امروز خبرنگاران از طریق لوکوموتیو وارد تونل شدند و پس از بازدید از  تونل زاب حوالی ساعت ۶ بعدازظهر برای استراحت و صرف ناهار به محل سد کانی‌سیب مراجعت می‌کنند که متاسفانه اتوبوس حامل خبرنگاران و تیم اعزامی بر اثر نقص فنی واژگون می‌شود.

 بعد از این حادثه بلافاصله نیروهای امدادی هلال احمر و اورژانس به محل حادثه اعزام می‌شوند و مصدومان را به بیمارستان امام‌خمینی شهرستان نقده اعزام می‌کنند.

 در این حادثه ۱۷ نفر دیگر دچار مصدومیت شدند که ۴ نفر از این مصدومان جهت ادامه مداوا به ارومیه اعزام شدند و ۱۳ نفر دیگر به صورت سرپایی در حال مداوا هستند.

 پایگاه خبری پیام ایران این ضایعه را به خانواده درگذشتگان تسلیت عرض می کند.

انتهای پیام/

 

کد خبر: 13631