رقابت استعداد های درخشان عکاسی در نمایشگاه «عکسی دیگر»

سه شنبه،۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰
رقابت استعداد های درخشان عکاسی در نمایشگاه «عکسی دیگر»

گروه فرهنگ و هنر - دومین نمایشگاه عکس انجمن عکاسان هنر سوم با عنوان «عکسی دیگر» برگزار شد.

این نمایشگاه از تاریخ 4 الی 11 خرداد در گالری هنر فرهنگسرای ارسباران به مدیریت دانیال آب پیکران برپاست. استعدادهای نوظهور و درخشان عکاسی در این نمایشگاه با موضوعیت «بناهای تاریخی ایران» و «فصل بهار» به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار پیام ایران ، مراسم افتتاحیه روز پنجشنبه هفته گذشته با حضور پرشور هنرمندان، عکاسان، اساتید و علاقه مندان برگزارشد.

به گفته دانیال آب پیکران، 28 اثر از هنرمندان: پریا جهانبان، مهرداد علایی نجات، آزاده اطمینان، سارا محمدقلی زاده، معصومه هاشمی، محمدرضا زمانیان، داود ابام، المیرا خسروی، آنیتا شیرمحمدی، محدثه نوبری، مینا منتظرصاحب، زهرا فارسی، مهدیه شیخی، آسوده نصیری، ساعد ریاضی، نوا ابوالخیریان در این گالری در معرض نمایش قرار داد. داوران این دوره نیز، اساتید بنام همچون امین کجوری، افشین بختیار و محسن فراهانی هستند.

به گفته وی، در مراسم اختتامیه روز پنجشنبه یازدهم خرداد، 3 اثر به عنوان آثار منتخب توسط هیات داوران انتخاب و در خبرگزاری‌های کشور منتشر خواهد شد.

رقابت استعداد های درخشان عکاسی در نمایشگاه «عکسی دیگر»

پریا جهانبان، یکی از عکاسان شرکت کننده نیز گفت: این نمایشگاه در سطح بالایی برگزار شده و خوشبختانه استقبال بسیار خوبی نیز از آن به عمل آمده و امید است تا با تداوم برگزاری چنین رویدادهایی، بستر مناسبی برای ارائه آثار هنرمندان جوان فراهم شود.

علاقه مندان می‌توانند از ساعت 11 الی 17 جهت مشاهده آثار به نشانی:

تهران - سید خندان - خ. ارسباران – کوچه عقاب – گالری هنر فرهنگسرای ارسباران مراجعه کنند.

رقابت استعداد های درخشان عکاسی در نمایشگاه «عکسی دیگر»

انتهای پیام/

کد خبر: 15057