مدودف: چاره‌ای بجز درگیری مستقیم با ناتو باقی نمانده است

سه شنبه،۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
مدودف: چاره‌ای بجز درگیری مستقیم با ناتو باقی نمانده است

گروه بین الملل - روسیه مدتی است که برای جهان و همچنین ناتو خط و نشان می کشد اما همه متفق القول‌اند که این موضوع بلوفی بیش نیست.

به گزارش پیام ایران، رئیس‌جمهور پیشین و معاون شورای امنیت روسیه امروز (سه‌شنبه) گفت، به نظر می‌رسد چاره‌ای برای روسیه بجز درگیری مستقیم با ناتو در میدان نبرد باقی نمانده است.

دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه که سابقا رئیس‌جمهور این کشور نیز بوده است، در پیام‌رسان تلگرام خود نوشت: «ظاهرا چاره‌ای برای روسیه بجز درگیری مستقیم با ناتو، که علنا به یک بلوک فاشیستی هیتلر-محور با ابعاد بزرگتر بدل شده، در میدان نبرد باقی نمانده است.»

وی تاکید کرد: ما آماده این درگیری هستیم، اگرچه نتایج آن برای بشریت هزینه‌ای بیش از سال ۱۹۴۵ خواهد داشت.

مدودف در ادامه پیامش به سه عامل کلیدی اشاره کرد که به این درگیری مستقیم دامن می‌زنند. او نوشت: «اولین مورد، دوستی نازی‌ها با حیوانات کانادایی که توسط جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا در پارلمان رهبری می‌شود. دوم، تحویل تانک‌های آبرامز از انبارهای تسلیحاتی ناتو به اوکراین و سوم، وعده ارسال موشک‌های دوربرد به مقامات کی‌یف.»

همچنین سخنگوی کرملین نیز امروز با اشاره به تانک‌های آمریکایی آبرامز که اخیرا وارد اوکراین شده‌اند، گفت که این تانک‌ها همانند دیگر تسلیحات غربی در جنگ اوکراین خواهند سوخت.

انتهای پیام/

کد خبر: 15152