نتانیاهو : وارد غزه می شویم

دوشنبه،۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹
نتانیاهو : وارد غزه می شویم

گروه بین الملل - نتانیاهو از قصد این رژیم برای ورود به غزه خبر داد.

به گزارش پیام ایران، تارنمای آمریکایی آکسیوس روز دوشنبه به وقت محلی برابر با ۹ اکتبر ۲۰۲۳ و ۱۷ مهرماه جاری در گزارشی نوشت: به گفته سه منبع اسرائیلی و آمریکایی که در جریان تماس رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو قرار گرفتند، نخست وزیر اسرائیل به بایدن گفته است: "ما باید وارد غزه شویم."

یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل روز یکشنبه به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا گفته است که اسرائیل چاره ای جز آغاز عملیات زمینی در غزه ندارد.
 
تارنمای آمریکایی آکسیوس روز دوشنبه به وقت محلی برابر با ۹ اکتبر ۲۰۲۳ و ۱۷ مهرماه جاری در گزارشی نوشت: به گفته سه منبع اسرائیلی و آمریکایی که در جریان تماس رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو قرار گرفتند، نخست وزیر اسرائیل به بایدن گفته است: "ما باید وارد غزه شویم."
آکسیوس نوشت: پیام نتانیاهو نشان می‌دهد که واکنش اسرائیل به حمله حماس در روزها و هفته‌های آینده چگونه خواهد بود.
 
ارتش اسرائیل روز دوشنبه اعلام کرد ۳۰۰ هزار سرباز ذخیره را به حالت آماده باش درآورده است. به گفته این سه منبع، بایدن در طول تماس خود با نتانیاهو، موضوع اسیران اسرائیلی در غزه را مطرح کرده است اما نتانیاهو در پاسخ گفت: "ما باید وارد غزه شویم. اکنون نمی توانیم مذاکره کنیم."
 
آکسیوس نوشت: کاخ سفید و دفتر نخست وزیر رژیم اسرائیل از اظهار نظر در این باره خودداری کردند. نتانیاهو همچنین به بایدن گفته که اسرائیل چاره دیگری جز پاسخ قوی ندارد زیرا نمی شود در خاورمیانه ضعف نشان داد.
 
به گفته این سه منبع، نتانیاهو به بایدن گفت: «ما باید بازدارندگی را احیا کنیم.» . بایدن تلاشی برای تحت فشار قرار دادن نتانیاهو یا متقاعد کردن او برای توقف عملیات زمینی انجام نداده است.
 

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز گفت: دستور محاصره کامل نوار غزه را صادر کردم؛ دیگر برق، غذا، سوخت و هیچ‌چیز دیگری وارد غزه نخواهد شد

انتهای پیام/
کد خبر: 15165