دانمارک 0 - فرانسه 0 | صعود فرانسه و دانمارک به جمع 16 تیم پایانی

سه شنبه،۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱

گروه ورزش - جام جهانی - در دیدار سوم از گروه C رقابت‌ها امروز از ساعت 18:30 دو تیم دانمارک و فرانسه با هم دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، دانمارک با برد پرو و تساوی برابر استرالیا و فرانسه با برد پرو و استرالیا به ترتیب با 4 و 6 امتیاز پا به این بازی نهادند. فرانسه در صورت تساوی و برد به عنوان تیم نخست صعود می کرد و دانمارک نیز در صورت تساوی صعود خود را مسجل می کرد. دیدار همزمان این گروه بین استرالیا 1 امتیازی و پرو بدون امتیاز برگزار شد.

خلاصه بازی‌های دو تیم را ببینید:

خلاصه بازی پرو 0- دانمارک 1

خلاصه بازی دانمارک 1 - استرالیا 1

خلاصه بازی فرانسه 2 - استرالیا 1

خلاصه بازی فرانسه 1- پرو 0

در نیمه نخست دو تیم موقعیت‌هایی داشتند ولی توپ و میدا دست فرانسه بود و بیشتر در زمین دانمارک بازی پیگیری شد ولی نتوانستند به گل برسند البته در پایان نیمه اول گریزمان موقعیتی روی یک ضد حمله داشت که با خطای بازیکن دانمارک متوقف شد و  نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی باز هم این فرانسه بود که بازی را در اختیار داشت و دانمارکی‌ها با دفاع از دروازه خود به فکر ضد حملات بودند و توانستند در مقاطعی به دروازه فرانسه نزدیک شوند و فرانسه نیز چند موقعیت خوب داشت که یک ضربه نیز به تیر دروازه دانمارک خورد و اشمایکل دروازبان دانمارک نیز روی چند موقعیت عملکرد خوبی داشت و اجازه باز شدن دروازه دانمارک را نداد و  در نهایت بازی با هیمن نتیجه پایان یافت و فرانسه به عنوان تیم اول و دانمارک تیم دوم راهی دور بعد مسابقات شدند. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1740