کرواسی 1(3) - دانمارک 1 ( 2) | صعود کروات‌ها در شب درخشش دروازبان‌های دو تیم

دوشنبه،۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۱
کرواسی 1(3) - دانمارک 1 ( 2) | صعود کروات‌ها در شب درخشش دروازبان‌های دو تیم

گروه ورزش - جام جهانی - دیگر بازی امروز مرحله یک هشتم بین دو تیم کرواسی و دانمارک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، کرواسی که در گروه D بود با 3 برد در برابر نیجریه، آرژانتین و ایسلند توانست بسیار شایسته و خوب به این مرحله بیاید و با بازی‌های خوبی که ارائه داد خود را به عنوان یک مدعی مطرح کرد. دانمارک نیز که در گروه C رقابت‌ها بود با تساوی برابر استرالیا و فرانسه مدعی و برد پرو به این مرحله راه یافت.

ویدئو خلاصه بازی‌های دو تیم در مرحله گروهی را می توانید در لینک‌های زیر مشاهده کنید:

خلاصه بازی‌های کرواسی در مرحله گروهی:

خلاصه بازی کرواسی 2 - نیجریه 0

خلاصه بازی آرژانتین 0 - کرواسی 3

خلاصه بازی ایسلند 1 - کرواسی 2

خلاصه بازی‌های دانمارک در مرحله گروهی:

خلاصه بازی پرو 0- دانمارک 1

خلاصه بازی دانمارک 1 - استرالیا 1

خلاصه بازی دانمارک 0 - فرانسه 0

نیمه اول بسیار طوفانی آغاز شد. در دقیقه 2 بازی یورگنسن در شلوغی محوطه جریمه کرواسی با یک ضربه که از زیر دست سوباچیچ رد شد، گل اول بازی و دانمارک را وارد دروازه کروات‌ها کرد. تنها 2 دقیقه بعد و روی دفع توپ اشتباه دفاع دانمارک،  ماریو مانژوکیچ مهاجم کرواسی با یک شوت رو پا توپ را به تور دروازه دانمارک چسباند.

در ادامه بازی با هیجان و جذاب پیگیری شد و دو تیم  و بالاخص کرواسی موقعیت‌هایی داشتند که اشمایکل دروازبان دانمارک مانع از گلزنی کرواسی شد. در نیمه نخست دیگر گلی رد و بدل نشد و دو تیم به رختکن رفتند.

نیمه دوم بازی نسبت به نیمه اول کم هیجان تر دنبال شد و دو تیم کم و بیش موقعیت‌هایی داشتند که هیچ کدام آنچنان جدی نبود و کار به وقت اضافه کشیده شد.

در نیمه اول و دوم وقت اضافه هر دو تیم عملکرد یکسانی داشتند و هیچکدام برتری محسوسی نداشت تا اینکه در دقیقه 116 روی بازیکن کرواسی که دروازبان را دریبل زده بود پنالتی اعلام شد اما مودریچ نتوانست توپ را به گل تبدیل کند و کسپر اشمایکل این توپ را عالی دفع کرد و نهایتا برای دومین بار در مرحله یک هشتم کار به پنالتی بکشد.

نهایتا در ضربات پنالتی که با درخشش هر دو دروازبان همراه بود این کرواسی بود که توانست در پنالتی‌ها 3-2  و مجموعا با نتیجه 4-3 به جمع 8 تیم پایانی صعود کند. کسپر اشمایکل که عملکرد خیلی خوبی داشت و در جریان بازی و در دقایق پایانی نیمه دوم وقت اضافه توانسته بود یک پنالتی را بگیرد اما نتوانست در برابر 3 پنالتی که سوباشیچ گرفت تیمش را در نهایت به مرحله بعد ببرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1819