کره جنوبی 2 - آلمان 0 | حذف ژرمن‌ها از جام !!! بلای لاروخای 2014 بر سر آلمان 2018 هم آمد

چهارشنبه،۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸
شگفتی‌های جام ادامه دارد
کره جنوبی 2 - آلمان 0 | حذف ژرمن‌ها از جام !!!  بلای لاروخای 2014 بر سر آلمان 2018 هم آمد

گروه ورزش - جام جهانی - در دیگر دیدار همزمان گروه F کره جنوبی سخت کوش و آلمان به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، کره از دو بازی گذشته خود امتیازی کسب نکرده بود و آلمان نیمه بحران زده با یک شکست برابر مکزیک و یک برد برابر سوئد در دقایق پایانی بازی، حالا امیدوار به این بازی بودند. با وضعیت پیچیده این گروه حتی کره بدون امتیاز هم در صورت برد آلمان و داشتن تفاضل گل بهتر نسبت به آلمان و سوئد و با شرط باخت سوئد به مکزیک می توانست به دور بعد راه یابد. جدول گروه F پیش از این بازی و بازی‌های انجام شده دو تیم به شکل زیر است:

جدول F.jpg

فیلم خلاصه بازی‌های دو تیم را ببینید:

خلاصه بازی سوئد 1 - کره جنوبی 0

خلاصه بازی کره جنوبی 1 - مکزیک 2

خلاصه بازی آلمان 0 - مکزیک 1

خلاصه بازی آلمان 2 - سوئد 1

در نیمه اول بازی آلمان خیلی تلاش کرد تا به کره گل بزند ولی موفق به این کار نشد کره نیز روی چند صحنه موقعیت‌هایی داشت و در یک ضربه از راه دور چیزی نمانده بود روی اشتباه نویر دروازه آلمان باز شود که خود نویر جبران کرد و گلی به ثمر نرسید. در نهاست نیمه نخست بدون گل مساوی به اتمام رسید.

در نیمه دوم آلمان‌ها که بعد از دقیقه 50 در بازی همزمان که با گلزنی سوئد همراه بود احساس خطر حذف را کردند و تلاش بیشتری کردند تا به گل برسند اما تیم کره نیز بسیار خوب بازی می کرد و ضد حملات بسیار خطرناکی را روی دروازه آلمان طراحی می کرد. این روند تا پایان بازی ادامه داشت و در دقیقه 92 کیم یونگ اون در عین ناباوری گل برتری کره جنوبی را به ثمر رساند.  در ادامه نویر، دروازبان آلمان که جلو کشیده بود و درون دروازه نبود روی یک توپ ارسالی بازیکن کره دروازه خالی را گشود و نتیجه 2 بر صفر شد و  با توجه به نتیجه همزمان آلمان، قهرمان دوره قبل و مدافع عنوان قهرمانی در مرحله گروهی همانند اسپانیای 2014 ( آن ها هم در سال 2010 قهرمان شدند و در سال 2014 در مرحله گروهی حذف شدند) از جام جهانی حذف شود تا شگفتی‌های این جام ادامه پیدا کند و کره جنوبی توانست اولین تیم آسیایی باشد که آلمان را شکست می دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1762