کرواسی 2 - انگلیس 1 | صعود کروات‌های خستگی ناپذیر به فینال / حسرت سه شیرها برای فینال 56 ساله شد

پنج شنبه،۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۷
کرواسی 2 - انگلیس 1 | صعود کروات‌های خستگی ناپذیر به فینال / حسرت سه شیرها برای فینال 56 ساله شد

گروه ورزش - جام جهانی -  در دومین دیدار نیمه نهایی جام جهانی 2018 دو تیم کرواسی و انگلیس  به مصاف هم رفتند  که نهایتا کروات‌ها با نتیجه 2 بر 1 در وقت‌های اضافی توانست انگلیس را شکست دهد و راهی فینال رقابت‌ها شوند.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، انگلیس و کرواسی دومین دیدار نیمه نهایی را در حالی برگزار کردند که انگلیس از نطر جسمانی به نظر بهتر و سرحال تر بود و کرواسی به دلیل 2 بازی متوالی که به وقت اضافه کشیده شد، خسته تر به نظر می رسیدند.  برای اطلاعات تکمیلی و مسیر طی شده دو تیم تا اینجا و خلاصه دیدارهای دو تیم در جام می توانید لینک زیر را مشاهده کنید:

پیش بازی کرواسی - انگلیس

این بازی از ساعت 17 به وقت محلی و 22:30 به وقت ایران در ورزشگاه لوژنیکی مسکو آغاز شد.

وژنیکی2.jpg

در نیمه اول بازی خیلی زود و در دقیقه 5 کوین تریپیر روی یک موقعیت ایستگاهی با یک ضربه زیبا توپ را به گوشه دروازه کرواسی فرستاد. در ادامه کرواسی تلاش کرد تا به دروازه انگلیس نزدیک شود اما نتوانست موقعیت خیلی جدی ایجاد کند. در دقیقه 30 نیمه اول انگلیس یک موقعیت خوب داشت تا اختلاف را دو برابر کند اما هری کین نتوانست این توپ را تبدیل به گل کند. در ادامه بازی بسیار جذاب از سوی هر دو تیم پیگیری شد ولی موقعیت‌های انگلیس بهتر بود اما  نیمه نخست بازی با همین نتیجه تمام شد و دو تیم به رختکن رفتند.

در نیمه دوم بازی کرواسی خیلی تلاش کرد تا بتواند نتیجه را جبران کند و انگلیس با یک بازی منسجم تیمی اجازه نمی داد تا کروات‌ها بتوانند موقعیت جدی را به وجود آورند تا اینکه پریشیچ روی سانتر ورسالیکو با یک بغل پای زیبا در دقیقه 68 گل مساوی را وارد دروازه پیکفورد کرد. در ادامه باز هم کرواسی توسط پریشیچ یک موقعیت خوب داشت ولی با بد شانسی توپش به تیر دروازه خورد.

در ادامه باز هم کرواسی جلو بازی کرد و سوار بازی بود و انگلیس هم در دقایقی به دروازه کرواسی نزدیک شد ولی دو تیم راه به جایی نبردند و بازی کرواسی برای سومین بار پیاپی در این جام به وقت اضافه رفت.

در نیمه اول وقت اضافه کروات‌ها به دلیل خستگی مفرط نتوانستند کار خاصی انجام دهند و بیشتر به کارهای دفاعی و دفع توپ می پرداختند. انگلیس در دقیقه 98 توسط استونز این فرصت را داشت تا به گل برسد ولی ضربه سر این بازیکن را ورسالیکو از روی خط دروازه بیرون کشید. نیمه نخست وقت اضافه نیز بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم وقتهای اضافه کرواسی توپ و زمین را در اختیار داشت و روی غفلت دفاع انگلیس ماریو مانژوکیچ کهنه کار در دقیقه گل برتری کرواسی را به ثمر رساند. در وقت‌های باقی مانده انگلیس تلاش زیادی کرد تا بتواند کار را به تساوی بکشاند اما کروات‌ها خوب بازی را اداره کردند و با همین نتیجه بازی را به پایان رساندند و یاران مودریچ با دوندگی بی امان و سخت کوشی به فینال رقابت‌های جام جهانی راه یافتند. 

کرواسی در بازی فینال روز یکشنبه باید به مصاف فرانسه برود و انگلیس نیز در رده بندی روز شنبه به جدال بلژیک خواهد رفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1967