معرفی سیتروئن C5 مدل 2019 + تصاویر

پنج شنبه،۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
معرفی سیتروئن C5 مدل 2019

گروه فناوری - در دنیایی که ذائقه مردم به سمت کراس‌اوورها و محصولاتی بلندقد پیش می‌رود، جای خالی کراس برجسته در میان محصولات سیتروئن خالی به نظر می‌رسید و از این رو C5 به عنوان خودرویی بزرگتر از  C3 را در سال‌های گذشته به بازاهای جهانی ارائه کرد چراC3  به دلیل ابعادش  نتوانست موفقیت چندانی را در میان خودروهای این حوزه به دست آورد.

به گزارش پیام ایران و به نقل از"کاراسکوپ"،  فروش کارخانه‌ای این خودرو با قیمت 23,225 پوند در کشوری مانند انگلستان آغاز خواهد شد و در سه ماهه چهارم سال در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

معرفی سیتروئن C5 مدل 2019

 خودرو به یک صفحه پشت آمپر دیجیتالی 12.3 اینچی و یک صفحه نمایش 8 اینچی لمسی در نسخه استاندارد مجهز است. همچنین مجموعه‌ای از سیستم‌های گسترده ایمنی و فناوری‌های کمک راننده در این خودروی 2019 گنجانده شده‌اند.

معرفی سیتروئن C5 مدل 2019

بخشی از این مجموعه ایمنی شامل ترمز ایمنی هوشمند، هشدار دهنده، نگه‌دارنده بین خطوط و شناساگر نقاط کور می‌شود. ایرکراس C5  به سیستم  شارژر بدون سیم تلفن هوشمند و سیستم عبور از تپه مجهز شده تا بتواند رفاه و کارآمدی بیشتری را به مشتریان عرضه کند.

معرفی سیتروئن C5 مدل 2019

سه تریم متفاوت از این خودرو ارائه خواهد شد که هر کدام قابلیت شخصی‌سازی زیاد و ترکیب 30 رنگ در نمای خارجی را دارند. در زیر درب کاپوت مدل های بالاتر خودرو نیز می‌توان یک موتور 6.2 پیورتک بنزینی و بلو HDI دیزلی را مشاهده کرد که با یک سامانه انتقال قدرت 8 سرعته خودکار هماهنگی دارند.

معرفی سیتروئن C5 مدل 2019

فضای داخلی این خودرو با طول محورهای ۲.۷۳ متر، مناسب به نظر می‌رسد و بر خلاف کراس‌اوور C3 برای یک خانواده‌ چهارنفره کافی خواهد بود. سیتروئن از فناوری جدید خود در سیستم تعلیق و فنربندی، موسوم به بالشت‌های هیدرولیک در این خودرو استفاده کرده که در رفع تنش‌های کابین و آرامش خودرو تأثیر زیادی دارد. ابعاد ایرکراس متشکل از طول ۴.۵ متر، عرض ۱.۸۴ متر و ارتفاع سقف ۱.۶۷ متر است و  صندوق بار ۴۸۲ لیتر حجم دارد.

معرفی سیتروئن C5 مدل 2019

اولین نمونه از خودروهای پلاگین- هیبرید سیتروئن نیز در سال 2020 در قالب یک c5 ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: عصر ایران

کد خبر: 4116